Za prodaju na webu je potreban dobar sadržaj!
Kada ulaze u biznis, poduzetnici se često susreću sa zadatkom izrade web stranice. No, kako početi i što je bitno znati prilikom izvršavanja tog zadatka, otkrila nam je Andreja Rambrot Malenica na webinaru Piši priču, prodano!.
Sadržaj je kralj jer sadržajem privlačimo potencijalne kupce na web stranicu! On komunicira vrijednost koju će kupac dobiti ako konzumira ili kupi određeni proizvod ili uslugu”,
istaknula je Andreja.
Kako pisati sadržaj koji prodaje?
No kako doći do pravog sadržaja? Andreja je našim polaznicima otkrila 3 ključna koraka ovog procesa:
- Kreirajte brend persone! – Razmislite koje su to osobe ili poduzeća koje zaista trebaju i cijene vaše proizvode ili usluge, plaćaju vas koliko zavrjeđujete i plaćaju na vrijeme, ugodno vam je surađivati s njima…
- Odredite cilj! – Svaki sadržaj koji kreirate trebao bi imati samo jedan cilj jer u suprotnom zbunjujete čitatelja. Najčešći ciljevi su podizanje svijesti o brendu, upoznavanje s proizvodima ili uslugama, edukacija i prodaja.
- Ključne riječi – Da biste se pojavili pred očima ciljane publike kada oni pretražuju sadržaj na internetu, vi svoj sadržaj trebate optimizirati za tražilice. Tome služe ključne riječi.
Da sve ne bi ostalo na teoriji, polaznici su na drugom dijelu webinara radili praktične vježbe na vlastitim primjerima, a evo povratne informacije nekih od njih:
Zanimljiva i korisna edukacija, jedna od onih na kojoj mislite da nećete puno naučiti, a u stvari shvatiti da ništa niste znali. Edukacija pruža jako puno korisnih i bitnih informacija vezanih uz sadržaje o koja vam ne padnu na um da su bitne ili da uopće postoje. Također, edukacija se sastoji od teorijskog dijela s objašnjenim primjerima te praktičnog dijela što je vrlo pohvalno u smislu organizacije edukacije s obzirom da se praksom najviše uči i vrlo korisno!”.