Plan prodaje

plan prodaje plavi ured

 

Kako izraditi plan prodaje koji će pozitivno utjecati na krajnji rezultat i na budući rast poslovanja?

Ovo su savjeti za male tvrtke o tome kako napraviti plan prodaje za poduzeće. Plan prodaje treba voditi računa o mogućnostima vlastitih kapaciteta i prihodima koje namjeravate ostvariti.

Analizirajte tržište i upoznajte konkurenciju

Ukoliko se planira povećanje postojeće proizvodnje ili usluga za 10 ili više posto, zatim ukoliko se mijenja postojeća asortimanska struktura, te kod onih projekata koji pokreću novu proizvodnju ili uslugu. Upoznajte potrebe potrošača i provedite istraživanje i analizu tržišta koje je od presudne važnosti za uspjeh projekta. Postoji niz besplatnih alata koje možete koristiti.

Segmentirajte tržište 

Segmentacija tržišta vam omogućava da lakše odredite ciljno tržište i na pravi način zadovoljite zahtjeve tržišta. U praksi, ne postoji jedinstven način za segmentaciju tržišta primjenljiv za sve poslovne subjekte. Najbolji rezultati dolazi samo pravilnim kombiniranjem više strategija segmentacije.

Tko su vaši kupci?

Odredite i opišite profil i vrstu budućih kupaca ili korisnika usluge prema kriterijima: starost, spol, školska sprema, prihodi, interesi, zemljopisna lokacija i sl. Ukoliko su ciljano tržište prvenstveno tvrtke, potrebno je uzeti u obzir: potrebe tvrtke, prihod tvrtke, broj zaposlenih, djelatnost tvrtke, tehnologiju koju koristi tvrtka.

Potrebno je odrediti hoćete li nastupati na lokalnom tržištu, županijskom, državnom ili inozemnom.

Marketing tehnike

Ovisno od okolnosti tržišta i uvjeta koji upotpunjuju promociju proizvoda na tržištu potrebno izabrati suvremeniji vid analize tržišta kao i oglašavanja. Određeni oblik marketinga koji usmjerava vaš proizvod do pravog kupca.

Prodajna osobnost

Ne bježite od svoje osobnosti. U prodaji je vaša osobnost važnija od poznavanja proizvoda, prodavačkih vještina, od samog proizvoda ili usluge. Ona određuje čitavih 80 posto vaše uspješnosti u prodaji. Jeste li se pitali kako neki prodajni agenti ostvaruju visoku stopu prodaje čak i s iznimno velikom konkurencijom i skupim proizvodom dok neki uz sve pozitivne pretpostavke ostvaruju nisku. Obavezno poradite na prodajnoj osobnosti.

Prodajni razgovor

Kako razgovarati s kupcem? Čime započeti razgovor? Što je najvažnije? Prodajni razgovor od vas zahtjeva visoku razinu znanja i vještina. Osim poznavanja strukture razgovora, poznavanja tehnika aktivnog slušanja, važno je da s kupcem uspostavite skladan odnos ili rapport. Rapport je engleska riječ i znači prisnost. Rezultat takvog, usklađenog odnosa je da se ugodno osjećamo s ljudima koji su poput nas.

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.

Travanj
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
NedPonUtoSriČetPetSub
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00