5 marketinških promjena za poduzetnike u 2016. godini

5 marketinskih promjena u 2016. godini plavi ured

Početkom svake nove poslovne godine važno je napraviti reviziju svih aktivnosti iz prethodne. Među vrlo važnim segmentima poslovnog uspjeha su marketinške aktivnosti zbog kojih je poslovanje u prethodnoj godini bilo ili u rastu ili padu. Nadolazeća 2016. godina obećava nove promjene kako navode mnogi marketinški stručnjaci diljem svijeta. Sujan Patel najavio je pet marketinških promjena koje očekuju poduzetnike u 2016. godini. Donosimo vam svih pet važnih stvari na koje trebate obratiti pažnju u 2016. godini:

     1. Usredotočite se na marketing odnosa

Marketing odnosa ili eng. relationship marketing već je neko vrijeme prihvaćen kod malih i srednjih poduzeća. Razlog tome su pojave novih marketinških trendova koji su promijenili način poslovnih strateških usmjerenja. U fokusu poduzetnika stavljen je odnos s klijentima ili potrošačima koji dovode do stvaranja jakih osobnih mreža. Marketing odnosa nije novitet, ali po Patelu 2016. godina nadići će postojeći model. Fokus će biti stavljen na primarnu uslugu i konstantnu dostupnost klijentima. Kako biste uspješnije poslovali važno je u 2016. godini među marketinške ciljeve postaviti jačanje marketing odnosa s postojećim, ali i budućim kupcima ili potrošačima.

2. Budite mobilni!

Tehnologija je toliko napredovala da je ostvaren rekordan broj korisnika pametnih telefona i tableta diljem svijeta. Samo u Hrvatskoj je u zadnje dvije godine brojka korisnika nadišla sva očekivanja. Sve je veći broj korisnika koji su većinu svog vremena aktivni na internetu. Kako se to odražava na marketing? U 2016. godini mala poduzeća trebaju se u potpunosti prilagoditi mobilnim verzijama jer je broj pretraga na mobitelima viši nego na drugim uređajima. Google je odgovorio u skladu s tim tako da “kažnjava” web stranice koje nisu optimizirane za mobilne uređaje. Prednost i važnost daje onima koji rade.

marketing odnosa3. Prihvatite content marketing

Sadržaj ili content je nešto što pridonosi marketinškim aktivnostima posebno ako je riječ o digitalnom marketingu. Novi trend, kako navodi Patel, je robustan sadržaj umjesto jednostavnog bacanja već viđenih formi i teksta. Više poduzeća sada nude video sadržaje, ali i mnogo besplatnog materijala poput infografika. 

4. Kreirajte geo-preciznu marketinšku strategiju

Što to znači? Teško je doći do svih ili većine korisnika s obzirom na raspšenost publike pa je važno strateški pronaći ciljanu skupinu. Geo-precizna marketinška strategija obuhvaća precizno određivanje potrošačkog marketinga. Tvrtke mogu koristiti svoju analitiku i kupnju podatke za identifikaciju poštanskih brojeva koji su dodatni aktivni kad je riječ o kupnji – ili čak koristiti IP adrese kako bi došli do ciljanog domaćinstvima.

5. Analizirajte neprestano!

Važnost kontinuiranog analiziranja i eksperimentiranja neće se nikada promijeniti za korporacije, ali i male poduzetnike. Potrebno je redovito pratiti analitiku, prilagođavati marketinške kampanje i testirati rezultate svakodnevno. Potrebno je mnogo vremena izdvojiti za testiranja i analize, ali imajte na umu da uspjeha nema bez tog procesa. Prilagodite svoje poslovne planove u skladu s rezultatima što garantira uspjeh. 

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.

Ožujak
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
NedPonUtoSriČetPetSub
23
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00