Važnost povratne informacije u suradnji s partnerima i zaposlenicima
Poduzetnik uvijek s nekim surađuje – bili to kolege, zaposlenici ili klijenti. Kako pravilno dati povratne informacije svojim zaposlenicima i suradnicima saznali smo od Jelene Janković na webinaru Kako motivirati suradnike i zaposlenike?.
Poduzetnik prati rad i djelovanje svojih zaposlenika te im kontinuirano daje povratne informacije, pohvalne i korektivne, kako bi uspješno upravljao učinkovitošću i njihovim razvojem, pri tome pružajući im svu potrebnu podršku za dolazak do dogovorenog cilja ili ishoda rada.
Korektivna povratna poruka ima usmjeravajuću svrhu te ukazuje na ponašanje koje ima nepoželjne posljedice za proces rada i međuljudske odnose.
Povratna informacija se daje licem u lice, jedan na jedan i uvijek se odnose na specifično ponašanje suradnika/ zaposlenika, a ne na karakteristike ili sposobnosti osobe te na njegove posljedice“,
ističe Jelena.
Kako uspješno dati povratnu informaciju o radu?
Korektivne povratne informacije za neko nepoželjno ponašanje dobro je dati što neposrednije nakon što smo ga primijetili, a recept za uspješnu povratnu informaciju glasi:
- Uvod – razlog i svrha povratne informacije,
- Ukratko razjasnite što ste primijetili,
- Razjasnite osobi moguće posljedice ako bude radila takve pogreške,
- Dajte priliku osobi da odgovori na povratnu informaciju
- Ponudite konkretne sugestije
- Završiti s dogovorom što treba popraviti i izrazite svoju podršku
Zaista ste na fantastičan način prezentirali nam korisnu temu..kako nama poslodavcima tako i zaposlenicima. Svakako moram priznati da sam našla pregršt korisnih savjeta koji će mi olakšati kako da se nosim sa teškim i zahtjevnim ljudima te onima koji nisu motivirani za rad.. Hvala od srca!“,
riječi su jedne od prisutnih polaznica.