Kako uspješno povećati cijenu?
Metodologiju i razne trikove kako odrediti pravu cijenu za svoje proizvode i usluge koje će zadovoljiti i poduzetnike i potrošače, pokazao je Filip Fučić na edukaciji Metodologija uspješnog povećanja cijena.
Mnogim poduzetnicima početnicima često je teško odrediti pravu cijenu nekog proizvoda ili usluge. Kasnije im je još teže tu početnu cijenu povećati jer su se kupci navikli na nju, iako ona možda ne odgovara zahtjevima poslovanja.
Cijena nekog proizvoda ili usluge za kupca znači jedno, a za poduzetnika nešto sasvim drugo. Međutim, kupac je onaj koji je tu cijenu spreman platiti te prema tome Filip savjetuje prije odluke o promjeni cijene detaljno analizirati svoje potencijalne kupce i njihov način razmišljanja:
Da biste digli cijenu, vi jako dobro trebate znati kome prodajete!”.
Kako znati tko je naša najisplativija ciljna publika?
Kako bismo saznali koja nam je od naših ciljnih skupina najviše isplativa, Filip je savjetovao poduzetnicima analizirati sljedeće faktore:
- Količina/potencijal – Koliko ima te ciljane skupine? Koliki je njen potencijal?
- Isplativost – Kolika nam je isplativost te skupine?
- Koliko im je to bitno? – Koliko je njima bitan vaš proizvod ili usluga?
- Koliko je do njih lako doći? – Koliko napora trebamo uložiti da dođemo do njih?
- Količina konkurencije – Koliko ima konkurencije?
Rezultat ove analize je naša primarna ciljna publika u koju nam se najviše isplati ulagati i posvetiti joj maksimalno pažnje. To je ciljana skupina koja će nam donijeti najviše prihoda uz zadovoljavajuću količinu truda.
Predobro! Sistematičan pristup materiji i savjeti kako argumentirano podići cijenu, zapravo, kako ispravno valorizirati ono što prodajemo”,
istaknula je Maja Gilja koja je pohađala ovo predavanje.