Usavršite osnove pružanja usluga!

Na zasićenom tržištu više nije dovoljno samo dobro obavljati svoj posao, bitno je i kako se odnosimo prema svojim klijentima. Mario Jurčić nas je na webinaru Metode za stvaranje oduševljenih i odanih klijenata upoznao s načinima za postizanje tih ciljeva.
Danas profesionalnost i stručnost više nije dovoljna – kako bi potencijalni klijenti odabrali baš nas, a onda i ostali poslovati s nama, bitno je s njima razviti profesionalan i povezan odnos.
Osnovne komponente pružanja usluga
Iako to zvuči vrlo jednostavno Mario naglašava kako mnogi poduzetnici padaju već na osnovnim komponentama pružanja usluga.
Zato je njegova preporuka prvo usavršiti osnove pružanja usluga:
- Odgovor unutar 24 sata – odgovorite klijentu na sve upite unutar 24 sata. Nevjerojatno koliko tvrtki to ne radi!
- Ispunjavanje (svih) obećanja – ako ste nešto obećali, ispunite to!
- Prijateljski govor tijela – budite prijateljski raspoloženi. Ako je s vama lijepo raditi, klijenti će vas dalje preporučivati svojim kontaktima!
- Držati klijenta informiranim – obavještavajte klijenta o napredovanju projekta. Ako nešto ne možete ispuniti – komunicirajte to!
- Profesionalnost – budite profesionalni, pristojni, konzistentni i pismeni!
Osim ovih osnovnih komponenti pružanja usluga, na webinaru su se polaznici upoznali s čak 18 metoda za stvaranje faktora oduševljenja kod kupaca.
Vrlo zanimljivo i nadasve primjenjivo predavanje/radionica. Izuzetno ugodan i motiviran predavač. Za svaku preporuku, bilo da razmišljate o otvaranju biznisa ili ste u procesu skaliranja biznisa!“,
dojam je jednog polaznika.