Tržište se mijenja jer se mijenjaju navike potrošača!
Tržišni uvjeti se neprestano mijenjaju, stoga je teško donositi dobre poslovne odluke. U tome nam pomaže istraživanje tržišta. Što trebamo znati u vezi istraživanja tržišta i kako primijeniti to znanje na pristup potencijalnim potrošačima učili smo od Nade Finderle na webinaru Istraživanjem i analizom do potrošača.
Istraživanje tržišta je bitno jer je potrebno imati nepristranu sliku o tržištu. Ukupna populacija Hrvatske nije ista kao i vi! Zato je bitno poznavati tržište i vidjeti tko su ti ljudi koji mogu i žele koristiti vaše proizvode i usluge“,
govori Nada.
Što se sve mijenja na tržištu?
Tržište se mijenja jer se neprestano mijenjaju navike potrošača, osobito u zadnje dvije godine. Potrošačke navike se mijenjaju zbog:
- nesigurnosti i brzih promjena životnih uvjeta,
- promjenama na medijskoj sceni,
- pojavljivanja novih proizvoda,
- promjenama u tehnologijama za plaćanje,
- promjenama u kupovnoj moći potrošača,
- promjenama u broju potrošača,
- (pre)više reklama.
Na webinaru su polaznici naučili kako funkcionira istraživanje tržišta, što je potrebno znati o tržištu prije ulaska u biznis, što moramo znati o našim potrošačima, kako napraviti dobar agencijski brief te kako mjeriti učinke oglašavanja.
Jako sam zadovoljna predavanjem. Saznala sam mnogo zanimljivih novih informacija i podsjetila se na neke već pomalo zaboravljene od prije. Hvala predavačici na vremenu i na trudu,
zaključila je jedna od polaznica.