Temelji uspješne poslovne suradnje
Bez obzira radimo li za druge ili za sebe, malo toga možemo potpuno sami. Bez obzira na industriju u kojoj radimo, uvijek ćemo s nekim surađivati – bili to kolege, zaposlenici ili klijenti. Kako pravilno komunicirati sa svojim suradnicima saznali smo od Jelene Janković na webinaru Kako motivirati suradnike i zaposlenike?.
Često smo svjedoci raznih poslovnih nesporazuma. Uzrok tome su neadekvatna komunikacija te razni šumovi u komunikaciji koje strane nisu primijetile prilikom definiranja određenog dogovora.
Temelji uspješne poslovne suradnje
Kako bi spriječili buduće takve situacije, Jelena nam je otkrila svoje smjernice za uspješnu poslovnu suradnju:
- Jasna vizija i definirani ciljevi suradnje,
- Jasno postavljene granice i pravila suradnje,
- Aktivno slušanje, uvažavanje mišljenja i prijedloga u komunikaciji,
- Direktna i otvorena komunikacija – osobito u vezi očekivanog rezultata i vremenskog okvira,
- Pravovremena povratna informacija.
Temelj suradničkog odnosa je poštovanje, ne nužno prijateljstvo, govori Jelena koja zaključuje:
Budite vođa ili suradnik s kojim ljudi žele surađivati!“.
Na webinaru polaznici kroz određene vježbe u grupama testirali svoje komunikacijske vještine te učili motivirati potencijalne partnere i zaposlenike na uspješnu suradnju.
Vrlo jednostavno razložena kompleksna tema koju bi bilo dobro i dodatno razraditi. Iako više volim edukacije u Plavom uredu, predavačica je svojim načinom prezentacije učinila da se skoro i ne vidi razlika. Korisno i zanimljivo!“,
zaključila je jedna od polaznica.