SWOT analiza
Tijekom seminara “Upravljanje ljudskim potencijalima” Marija Kalinić polaznicima objašnjava važnost dobrog funkcioniranja HR odjela, ali i općenito dobrih odnosa sa zaposlenicima i suradnicima. Kako odabrati prave ljude za svoju kompaniju? Kako ih motivirati i zadržati? Sve su to pitanja na koja naši polaznici dobiju odgovor kroz niz praktičnih vježbi.
Jedan od analitičkih alata koji je važan za sve segmente poslovanja, bilo da je riječ o izradi poslovnog plana ili marketinškog plana, je SWOT analiza. SWOT analiza je vrlo jednostavan, ali važan alat za sve poslovne odjele pa tako i za odjel ljudskih resursa. SWOT predstavlja englesku kraticu od četiri riječi:
S – Strenghts ( snaga)
W – weakness (slabosti)
O – opportunities (prilike)
T – threats (prijetnje, tj. opasnosti)SWOT analiza obuhvaća unutarnje i vanjske faktore koji mogu utjecati na vaš posao. Unutarnji faktori odnose se na snage i slabosti, dok su vanjski faktori prilike i prijetnje. Uz pomoć SWOT analize možete sagledati i svoje konkurente. Neka vam prvi korak u analiziranju bude upravo SWOT analiza jer ona može biti vrlo dobar temelj za sve ostale detaljnije analize.
Na vrlo stručan i jasan način predavačica nam je približila temu upravljanje ljudskim potencijalima. Također nam je na zanimljiv i dinamičan način pojasnila što sve podrazumijeva područje ljudskih potencijala, te smatram kako su naučena znanja primjenjiva u praksi, kako malim poduzetnicima, tako i velikim tvrtkama.
izjavio nam je polaznik Vladimir Semenčić.