Što valja znati u vezi vođenja društvenih mreža?
Iako vođenje društvenih mreža djeluje jednostavno, ono može kriti i mnoge zamke. Zato smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju saznali kako ih pravilno koristiti i što sve trebamo znati u vezi istih.
Društvene mreže su online marketinški kanal koji omogućuje malim i srednjim tvrtkama direktno komuniciranje svojih aktivnosti, proizvoda i usluga potencijalnim kupcima.
Što trebamo znati u vezi vođenja društvenih mreža?
Tibor ističe da u vezi vođenja društvenih mreža moramo znati sljedeće:
- Koji su nam ciljevi? – Što želimo postići? Što ćemo mjeriti? Kako ćemo mjeriti? Koji su nam milestoneovi?
- Kome se obraćamo? – Kakva je demografija naših kupaca? Kako se ponašaju online, a kako offline? Koje kanale koriste za interakciju?
- Kako se osjećaju ti kupci? – Koje su im brige? Koji su im ciljevi? Koje su im prepreke?
Na ovoj edukaciji polaznici su se upoznali s aktualnim društvenim mrežama te specifičnostima komunikacije na svakoj od njih, kao i s korisnim aplikacijama za njihovo upravljanje.
Da ne bi sve ostalo na teoriji, tijekom edukacije polaznici su rješavali i praktične zadatke na koje su dobili i Tiborovu povratnu informaciju, a ovo su njihovi dojmovi:
Jako korisna edukacija, super zadaci i primjeri, jako sam zadovoljna!“.