Što su ključne riječi?
Što ljudi više kupuju preko interneta, više koristi imamo od Google Ads oglasa. Što su oni i na koji način ih mogu poduzetnici koristiti, saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike.
Google Ads sustav oglašavanja funkcionira na principu ključnih riječi. Ključne riječi su riječi za koje je poduzetnik aktivirao Google Ads kampanje i za koje je spreman uložiti određen dio marketinškog budžeta.
Što je bitno kod ključnih riječi?
Po pitanju Google Ads kampanja Robert nam je dao nekoliko savjeta:
- Nikada ne smijemo koristiti istu ključnu riječ s istom vrstom podudaranja u više Ad grupa oglasa,
- Možemo koristiti istu ključnu riječ u više Ad grupa ili u istoj Ad grupi, ali vrsta podudaranja mora biti različita – testiranje kako korisnici pretražuju,
- Kako bi kampanja bila učinkovita važno je koristiti kombinacije podudaranja ključnih riječi kako bismo zahvatili što veću publiku,
- Široka publika (varijacije) i točne pretrage ključnih riječi.
Pri odluci koje ključne riječi koristiti u našim kampanjama možemo koristiti Google Ads Keyword planner.
Predavač i samo predavanje su vrlo kvalitetni, a predavanje krcato informacijama. Čovjek se zapita, ako je ovo za početnike, s koliko onda informacija barata struka. U svakom slučaju, dobar kick-start za svijet Google Ads-a! Shvatio sam da ću dosta vremena u poslovanju provesti u sferi digitalnog oglašavanja u nastojanju da se privuku klijenti“,
kažu polaznici ovog webinara.