Što saznati kroz marketinško istraživanje tržišta?
Trenutno se u našem društvu traje više društvenih procesa – globalizacija, digitalizacija, inovacija i kolaboracija. Sve to utječe i na načine dolaska do kupaca, a više o ovoj temi učili smo od Tibora Trupeca na webinaru Marketing za tvrtke 21. stoljeća.
Najveća greška koju tvrtke rade jest da marketing plan počinju od egzekucije!“,
započeo je Tibor.
Umjesto bacanja na akciju, savjetuje Tibor, valja prvo istražiti tržište i napraviti marketinški plan.
Što saznati kroz marketinško istraživanje tržišta?
Prema Tiboru, u marketinškom istraživanju tržišta trebali bismo saznati sljedeće informacije:
- Proizvod – sve o svom proizvodu ili usluzi koje nudite na tržištu,
- Kupac – sve o ciljanoj publici na tržištu kojoj se želite obraćati,
- Konkurencija – sve o potencijalnoj konkurenciji,
- Promjena – koja je responzivnost prema promjeni?
Na temelju ovih informacija možemo napisati marketinški plan odnosno dokument u kojem definiramo platforme i metode kojima ćemo doći do ciljanih kupaca naših proizvoda ili usluga.
Na kraju, Tibor ističe kako valja biti realističan oko ciljeva koje želimo ostvariti jer, ako postavimo preambiciozne ciljeve – izgubit ćemo motivaciju, a ako su oni lako ostvarivi ne ostvarujemo maksimalni potencijal.
Sve mi je bilo odlično i razumljivo, te nadasve korisno. Hvala!“,
riječi su jednog od polaznika ovog webinara.