Što saznajemo analizom tržišta?
Prilikom ulaska u biznis mnogi poduzetnici se bore s analizom tržišta, a posljedično i cjenovnim pozicioniranjem svojih proizvoda ili usluga. Obje teme obradili smo na webinaru Analiza tržišta i cjenovno pozicioniranje u društvu Sanije Vnučec Panjkote.
Kako bismo se na tržištu uspješno obratili svojim potencijalnim klijentima potrebno je imati odgovore na sljedeća pitanja:
- TKO je naš potrošač?
- Što to MI prodajemo, a potrošač kupuje?
MI PRODAJEMO proizvod ili uslugu (emociju), a POTROŠAČ KUPUJE rješenje, dobar osjećaj ili rezultat!”,
istaknula je Sanija na početku predavanja. A da bismo doznali kako potrošaču ponuditi rješenje ili dobar osjećaj, potrebne su nam analize.
Rješenje je analiza tržišta!
Analiza tržišta je postupak prikupljanja podataka o tržištu unutar neke industrije koji će nam služiti pri boljem donošenju poslovnih odluka u vezi pristupa potrošačima.
Da bismo probudili emocije kod kupaca moramo znati što utječe na njihove odluke o kupnji, kao i tko nam je konkurencija i što možemo našim potencijalnim kupcima ponuditi bolje i drukčije od konkurencije (trendovi, nove ideje, bolja kvaliteta, brend itd.).
Na webinaru su se polaznici upoznali s vrstama analize tržišta, postupkom analize tržišta, temeljnim vrstama cijena te psihološkim metodama definiranja cijena.
Jako korisno i zanimljivo predavanje! Neke stvari vezane za tematiku koje sam pretpostavljao potvrdile su mi se, a puno novih sam doznao. Puno zanimljivih informacija o kojima ću zasigurno razmišljati naredno vrijeme!”,
zaključili su neki od polaznika ovog webinara.