Što sadrži poslovno pismo na engleskom jeziku?
Da biste mogli lakše komunicirati s poslovnim partnerima iz engleskog govornog područja ili se pak aplicirali na neki posao, Ana Babić je održala edukaciju Poslovna komunikacija na engleskom jeziku. Polaznici su imali priliku, kroz niz primjera i vježbi, upoznati ključne segmente komuniciranja na engleskom jeziku.
Kako biste najbolje naučili engleski jezik gledajte medijski sadržaj s engleskim titlovima kako biste mogli slušati i čitati engleski istovremeno. Samim time, učite izgovor, ali i pravopis,
napomenula je Ana.
Temelje dobrog poslovnog pisma je vrlo lako naučiti. Postoje tri glavna koraka u pisanju poslovnog pisma:
- Introduction – The Reason for Writing
Uvod pomaže čitatelju razumjeti kontekst pisma. To može uključivati intervjue za posao, poslovne ponude, upite, žalbe i slično. - Details – State your Business
U ovom odlomku iznosite poslovne detalje koji su iznimno važni. Cilj vašeg pisma nalazi se u ovom odlomku. - Conclusion/Next Steps – Future Actions
Pozovite na daljnju komunikaciju. Izjasnite što biste željeli od osobe kojoj pišete pismo.
Prilikom apliciranja za posao na engleskom jeziku, važno je napomenuti kako vaše pismo nije duže od jedne stranice A4 formata. Kratkoća pisma daje snagu, a izuzetak je posao koji ima osobnu specifikaciju sastavljenu od detaljnog popisa vještina, a odabir se temelji na podnositeljima zahtjeva koji u svom pismu dokazuju da ih imaju sve. Ipak, ne zaboravite da je kratkoća i relevantnost uvijek važna.
Radionica mi je pomogla uvidjeti moje sposobnosti za daljnji razvoj i uporabu engleskog jezika u svakodnevnoj komunikaciji te lakši način memoriranja i prepoznavanja prilike,
kazala je Marina Fulir, polaznica edukacije.