Što moramo znati o svojim potrošačima?
Prilikom ulaska u biznis potrebno je imati što više podataka o tržištu na koje ulazimo. Na temelju podataka kojima raspolažemo donosimo poslovne i upravljačke odluke koje će rezultirati, nadamo se, odazivom potencijalnih kupaca. Na koja se pitanja orijentirati otkrila nam je Nada Finderle na webinaru Istraživanjem i analizom do potrošača.
Malim poduzetnicima često nedostaje kreiranje strategije koje polazi od istraživanja tržišta, pozicioniranja, određivanja jasnih ciljeva i načina dopiranja do ciljanog tržišta.
Prilikom ulaska na tržište potrebno je definirati ŠTO treba napraviti, ZA KOGA to napraviti i KAKO to napraviti. Tek nakon definirane strategije određujemo GDJE i KADA ću to napraviti i KOLIKO ću na to potrošiti!“,
ističe Nada koja savjetuje da prije ulaska na tržište saznamo odgovore na sljedeća pitanja:
- Koliko ima ukupno potrošača na tržištu?
- Raste li ili se smanjuje njihov broj u zadnjih 3-5 godina?
- Koliko od njih su moji potrošači?
- Kako često konzumiraju kategoriju?
- Mijenjaju li se navike potrošača pod utjecajem krize?
- Postoji li lojalnost među potrošačima?
- Imam li pravi tip potrošača?
- Na koji segment potrošača želim utjecati?
Svakako zanimljiv i koristan webinar. Puno toga sam naučila, dobila nove ideje i razjasnila neke nejasnoće. Preporučujem svima!“,
zaključili su neki od polaznika.