Što je „upsell“ i kada ga koristimo?
Ukoliko prodajete proizvode, pa čak i usluge putem interneta u nekom trenu odlučit ćete otvoriti web shop. Kako pokrenuti dobar web shop, kako upravljati njime te kako nam upsell metoda može u tome pomoći saznali smo od Siniše Begovića.
Danas na tržištu postoji velik broj web shopova odnosno web trgovina. Imati uspješan web shop ne znači samo imati ga, već i efikasno upravljati njime te svim njegovim elementima. Jer, na kraju, bitni su nam prodajni rezultati.
Što je „upsell“ i kada ga koristimo?
Upsell je prodajna strategija koju koristimo u sklopu web shopova kada je kupac već stavio određeni proizvod u košaricu. Prilikom naplate tih proizvoda kupcu je ponuđen još jedan proizvod ili usluga koji se dobro upotpunjuju s proizvodom koji je već u košarici.
Na primjer, ako kupac naručuje hamburger, ponudit će mu se sljedeća opcija:
Želite li i krumpiriće uz to?“.
Ova metoda podiže prosječnu vrijednost narudžbe te jača lojalnost kupaca pružajući im dodatnu vrijednost i kvalitetnije iskustvo kupnje.
Na edukaciji su se polaznici upoznali sa svim potrebnim koracima za pokretanje web shopa, a zatim su se kroz praktične vježbe upoznali sa svim alatima koji im mogu koristiti u budućem poslovanju.
Jedna od najboljih edukacija! Gospodin Begović nam je pokazao najbitnije što je potrebno za izgradnju webshop-a. Gospodin je iznimno informiran o alatima i trikovima koji se mogu koristiti, tako da je uspješno odgovarao na sva naša pitanja i ponudio nam dobre savjete za kraj!“,
izjavio je jedan od polaznika ove edukacije.