Što je projekt, a što zadatak?
Zbog brojnih uloga i zadataka u poduzetništvu je od izuzetne važnosti uspješna organizacija vremena. O alatima koji nam u tome pomažu učili smo od Anite Kanđere na webinaru 5 alata za uspješnu organizaciju vremena.
Vrijeme je novac“,
glasi poznata izreka, a u poduzetništvu je ona itekako bitna.
Metoda i alata za organizaciju vremena ima mnogo, no ne odgovaraju sve svima. Zato je na ovom webinaru Anita nastojala polaznicima približiti svoje najdraže alate za organizaciju vremena o kojima smo već pisali.
Što je projekt, a što zadatak?
Jedna od najvećih zamki pri organizaciji vremena jest miješanje projekta i zadatka:
Svaki zadatak NIJE zadatak – neki zadaci su projekt. Projekt je VELIK, a zadatak je MALI. Projekte treba razlomiti u zadatke!“,
ističe Anita.
Kako to učiniti?
- Nakon što smo odradili brain dump, vrijeme je za analizu što je od stvari na našem popisu PROJEKT, a što ZADATAK.
- Nakon tog odabiremo određeni PROJEKT s prethodnog popisa, po mogućnost onaj koji nam je najvažniji u tom trenutku.
- Taj PROJEKT zatim želimo razlomiti ga na manje ZADATKE.
- Zatim krećemo na izvršavanje Anita preporučuje prvo odraditi najvažnije zadatke jer nas oni vode bliže željenom cilju.
Polaznici su na webinaru imali priliku prema Anitinim uputama isprobati svaku od ovih metoda upravljanja vremenom, a ovo su dojmovi jedne od polaznica ovog webinara:
Anita je fascinantna i odlična predavačica koja mi je stvarno pomogla u organizaciji vremena s kojom sam imala problema. Za neke alate koje je ona iznijela u svom predavanju, nisam znala otprije tako da mi ovo puno pomoglo. Hvala na odličnom predavanju!“.