Što je poduzetnički digitalni otisak?

Svaka online aktivnost ostavlja tragove koji mogu biti iskorišteni za društveni inženjering i cyber-napade. Upoznali smo naše polaznike o online rizicima kroz edukaciju Poduzetnički digitalni otisak: Što hakeri mogu saznati o vama? koju je vodio Tino Šokić.
Svaka naša aktivnost na internetu, bilo da se radi o objavama, e-mailovima, registracijama ili online kupnjama, ostavlja trag:
Internet je veliko zlopamtilo! Sve što smo negdje objavili – internet pamti“,
ističe Tino. Ostavili smo digitalni otisak.
Digitalni tragovi – što ostavljamo online?
Digitalni identitet je jedinstveni identitet koji pojedinci, organizacije ili uređaji kreiraju u cyber-prostoru. To mogu biti različiti online profili, računi i aktivnosti na internetu. U pogledu upravljanja digitalnim identitetom, ključna pitanja su sigurnost i privatnost.
Osim očiglednih tragova poput informacija koje unosimo i raznih digitalnih identiteta, postoje i nevidljivi tragovi, kao što su metapodaci, kolačići i logovi koji se prikupljaju bez našeg izravnog znanja.
Polaznici su se na ovoj edukaciji informirali o načinima prikupljanja takvih podataka te kako se adekvatno zaštititi, a ovo su njihovi dojmovi:
Mind-blowing! Odlična kombinacija stručnjaka i dobrog prezentera… Tino, hvala na ovom danu. Plavom uredu još jednom zahvala što edukacije ovog ranga čini dostupnim (organizacijski, financijski) široj publici. Ovo je očito tema koja postaje sve aktualnija, i na osobnoj i na poduzetničkoj razini. Dinamika razvoja tehnologije i brzina usvajanja znanja nose potrebu da se ovakve radionice održavaju kontinuirano, odnosno posjećuju periodično pa se nadam da će biti još ovakvih prilika za druženje!“,
dojam je prisutnog polaznika.