Što je MoSCow metoda?

Upravljanje vremenom je jedna od najvažnijih vještina svakog poduzetnika. Kako učinkovito upravljati vremenom uz Moscow metodu učili smo od Anite Kanđere na webinaru 5 alata za uspješnu organizaciju vremena.
U poduzetništvu je od izuzetnog značaja dobro upravljanje vremenom, a u tome nam mogu pomoći razni alati. Na ovom webinaru upoznali smo se s njih čak 5, a ovaj put smo se posvetili MoSCow metodi.
Kako koristiti MoSCow metodu?
MoSCoW metoda je tehnika koju možemo koristiti za prioritetizaciju zadataka kako bismo bolje upravljali svojim vremenom i resursima.
Ime “MoSCoW” zapravo označava četiri kategorije prioriteta:
- M (Must haves) – ovdje imamo aktivnosti i obveze koje moramo napraviti i koji su od velikog značaja za naš osobni i poslovni razvoj,
- S (Should haves) – tu stavljamo aktivnosti i obveze koje bi trebali napraviti i koje nam mogu olakšati svakodnevni život i ostvarivanje ciljeva,
- C (Could haves) – u ovu kategoriju popisujemo aktivnosti koje bi bilo lijepo napraviti, ali nisu neophodne. Kada ih napravimo, često slijede pozitivne emocije,
- W (Will not haves) – ovdje su aktivnosti koje bi trebalo odgoditi jer nam nisu važne za naredni period, no ne treba ih u potpunosti eliminirati.
Anita nam preporučuje da svaku stavku svojih obaveza ili aktivnosti provučemo kroz MoSCoW metodu kako bismo utvrdili koje od njih ćemo prve odrađivati.
Na webinaru su polaznici svoje buduće obveze provukli kroz Moscow metodu te je usporedili s matricom prioriteta i odlučili koja od njih najbolje funkcionira.
Dobar balans informacija, savjeta i preporuka, primjera iz prakse, vježbi i interakcije s polaznicima o možda i najvažnijoj temi – kako upravljati vremenom, kako se organizirati. Uživala sam i saznala nešto novo i korisno. Za mene je ovo bilo ugodno i korisno provedeno vrijeme. Od predavačice sam dobila toplinu i motivaciju za primjenu u praksi. Hvala Anita i Plavi ured!“,
dojam je jedne polaznice.