Što je medijska prehrana i koji su joj ciljevi?
Posljednjih godina svjedočimo sve većim promjenama u medijskim navikama i komunikaciji. Tradicionalne medije publika mijenja novim medijima te se razvijaju digitalne medijske publike. Kako doprijeti do tih publika saznali smo od Domagoja Bebića na edukaciji Uloga medijske prehrane u marketingu.
Današnje medijske publike su aktivne – aktivno traže sadržaje i konzumiraju medije kako bi zadovoljili vlastite potrebe. Kontinuirana komunikacija stvorila je mjehuriće – publika se atomizirala prema vlastitim ukusima. To znači da su za određene sadržaje korisnici su zainteresiraniji, dok za druge nisu. Tu dolazi u fokus medijska prehrana.
Što je medijska prehrana?
Medijska prehrana je strategija stvaranja, distribucije i konzumacije medijskog sadržaja s ciljem postizanja marketinških ciljeva.
Ciljevi medijske prehrane su sljedeći:
- povećanje prepoznatljivosti brenda,
- angažiranje ciljane publike,
- pozicioniranje brenda,
- edukacija o proizvodima i uslugama.
Kao takva, medijska prehrana se sastoji od vremenske komponente (koliko vremena korisnik provodi konzumirajući određeni sadržaj), sadržajne komponente (edukacija, posao, interes, informiranje) te generacijske komponente (korištenje medija u skladu s generacijom).
Izvrsno predavanje, korisna tematika ispričana na vrlo zanimljiv, interaktivan i zabavan način, predavač velikog znanja, iskustva i zaintereiranosti za tematiku, pomoći će mi u daljnjem osmišljavanju i pojavljivanju na društvenim mrežama i promociji usluga koje nudim.
komentari su nekih polaznika ovog webinara.