Što je landing page i koja je njegova uloga u webshopu?
Razvojem novih tehnologija sve više ljudi kupuje preko interneta, a online prodaja kao primarna djelatnost sve je češći slučaj u poduzetništvu. Kako pokrenuti dobar i kvalitetan webshop te što je landing page učili smo protekla dva dana od Siniše Begovića.
Postoji više načina na koji se može postaviti webshop, ovisno o primarnoj djelatnosti i ciljevima poduzetnika. Nekada je bolje za poduzetnika da se koncentrira na svoju primarnu djelatnost te da nekome drugome povjeri online poslovanje, dok je za one koji se bave trgovinom bolje da sami preuzmu vođenje online poslovanja.
Kako landing page može poboljšati učinkovitost webshopa?
Ipak, postoje neke zajedničke stvari koje mogu poboljšati učinkovitost webshopa. Tu svakako spada dobra marketinška strategija, kao i blog i responzivni dizajn:
Blog je odličan način da se upoznate s kupcima i s Google tražilicom! U Hrvatskoj trenutno ima malo webshopa s dobrim sadržajem!“,
ističe Siniša.
Efektivnost webshopa može poboljšati i landing page, odnosno odredišna stranica – riječ je o dijelu web stranice na koju putem marketinške kampanje dovodimo kupce, a onda na njoj imaju 3 mogućnosti – kupiti artikl, označiti stranicu, ili otići. Na taj način takve stranice mogu povećati prodaju za 5 do 10%.
Kako bi webshop funkcionirao, njime se potrebno baviti i svakodnevno ga njegovati od strane više osoba. To je na kraju predavanja zaključio i naš polaznik Harun Dizdarević:
Predavanje je bilo jako poučno. Predavač se potrudio maksimalno da prenese svoje znanje na nas, upoznao nas je maksimalno s različitima alatima, njihovom primjenom te kako možemo da ih maksimalno iskoristimo u svoju korist u odnosu na konkurenciju. Toplo preporučujem svima koji nisu slušali ovu edukaciju da se prijave i prošire svoje znanje!”.