Što je Keyword planner i koje su mu prednosti?
Google Ads je Google-ov sustav online oglašavanja koji nam omogućuje dosegnuti korisnike upravo onda kada ih zanimaju proizvodi i usluge koje nudimo. Osnovne informacije o ovom sustavu učili smo od Roberta Barišića na edukaciji Google Ads za početnike.
Google Ads oglasi funkcioniraju ponajprije po principu ključnih riječi o kojima smo već pisali, a danas ćemo se posvetiti načinima kako ih adekvatno istražiti. To ćemo najbolje uraditi putem alata Keyword planner.
Što je Keyword planner i koje su mu prednosti?
Kako bismo pokrenuli Google Ads oglase, potrebno je prvo odrediti za koje ćemo ključne riječi i pojmove postaviti oglase.
Kako bi naši oglasi bili što efikasniji, na raspolaganju nam stoji Google Keyword planner koji nam daje uvide u:
- sugestije ključnih riječi,
- navike pretraživanja korisnika,
- broj mjesečnih pretraživanja,
- prosječnu cijenu određene ključne riječi.
Na webinaru su polaznici naučili osnovne informacije o Google Ads sustavu te su saznali kako postaviti Google Ads račun, koristiti Keyword planner te kako pravilno postaviti Google Ads oglase.
Super praktično i korisno predavanje, s baš onim informacijama koje su potrebe za konkretan rad. Predavač je jako autentičan, stručan i daje vrlo korisne i konkretne smjernice“,
dojam je jednog od prisutnih polaznika.