Što je i zašto radimo istraživanje tržišta?
Tržište se neprestano mijenja, kao i želje i potrebe potrošača. Kako istražiti te potrebe, kao i trendove na tržištu učili smo od Nade Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača.
Strategija koja je prošle godine bila pobjednička, zbog promjena u okruženju u kojem poslujemo, može ove godine biti gubitnička”,
istaknula je Nada na predavanju. Kako bismo odbrali pravu strategiju za daljnje poslovanje, u izboru iste pomaže nam istraživanje tržišta.
Kako nam istraživanje tržišta može pomoći?
Istraživanje tržišta je proces prikupljanja i analize informacija o potrošačima, proizvodima ili uslugama te konkurentima na tržištu. Istraživanje tržišta nam može pomoći u:
- identificiranju trendova u industriji,
- razumijevanju želja i potreba ciljne skupine,
- otkrivanju potreba na tržištu za koje tek treba ponuditi rješenje.
Poduzetnici mogu provesti istraživanje tržišta kroz određene metode i metodologije istraživanja tržišta poput anketa, intervjuiranja potrošača, proučavanja podataka o prodaji, kroz praćenje društvenih mreža i online recenzija i tako dalje od kojih je svaka objašnjena na predavanju.
Na kraju, važno je naglasiti da je istraživanje tržišta kontinuiran proces. Promjene u potrebama i željama ciljne skupine, kao i promjene na tržištu zahtijevaju redovito ažuriranje informacija i prilagodbu poslovnih strategija.
Predavanje gospođe Nade mi je bilo korisnije od pohađanja internetskog marketinga 2 mjeseca. Najbolja gradska institucija u kojoj sam imao priliku biti. Svaka čast na prezentiranju gospođi – korisno, zanimljivo, primjenjivo i jednostavno pojašnjeno. Čista 5-ica!“,
kazao je jedan od polaznika.