Što je Google Ads Keyword planner?
Današnje poslovanje nezamislivo je bez korištenja suvremenih alata kako bi se približili svojoj ciljanoj skupini. Jedan od tih alata je i Google Ads sustav oglašavanja o kojem nas je više informirao Robert Barišić na webinaru Google Ads za početnike.
Google Ads je alat koji nam omogućuje prikazivanje oglasa korisnicima Google tražilice ili korisnicima dok pretražuju portale. Prema tome razlikujemo dvije vrste oglasa – Google pretraživački oglasi prikazuju se korisnicima koji traže upravo ono što mi nudimo, a Google prikazivački oglasi se prikazuju korisnicima unutar relevantnih članaka na raznim portalima.
Alati za istraživanje ključnih riječi
Za pretraživačke oglase potrebno je znati za koje se ključne riječi želimo oglašavati. Tu nam pomažu alati poput Google Ads Keyword plannera koji nam otkriva sljedeće informacije:
- sugestije ključnih riječi i navike pretraživanja korisnika,
- broj mjesečnih pretraživanja,
- prosječna cijena klika za pojedinu ključnu riječ.
Polaznici su na ovoj edukaciji dobili uvid u funkcioniranje Google Ads sustava, kao i odgovore na svoja pitanja od strane Roberta. To je zaključila i jedna od polaznica:
Super korisna edukacija. Puno zanimljivih stvari i odličan predavač! Zaista su zadovoljena sva moja očekivanja i odličan uvod u svijet Google Ads-a!“.