Što je emocionalna inteligencija?
Za poduzetništvo su nam potrebna stručna i profesionalna znanja za stvaranje proizvoda, usluga i vođenje poslovanja. No potrebna su nam i druga znanja i vještine poput komunikacije, suradnje, timskog rada, vođenja, rješavanja konflikata i razumijevanja potreba drugih. O tim vještinama saznali smo više od Maje Kragol na webinaru 5 koraka do uspješnih odnosa u poduzetništvu.
Istraživanje provedeno u 120 kompanija pokazalo da 67% uspješnosti izvrsnih djelatnika pripada vještinama emocionalne inteligencije. Emocionalna inteligencija je u prosjeku zaslužna za 58% radnog učinka, a ljudi s visokom emocionalnom inteligencijom u prosjeku zarađuju 25.000€ godišnje više.
Emocionalna inteligencija u poduzetništvu?
Emocionalna inteligencija je sposobnost prepoznavanja i razumijevanja vlastitih i tuđih emocija te korištenje tih sposobnosti za bolje upravljanje sobom i izgradnju odnosa s drugima.
Dakle, riječ je o pametnom upravljanju emocijama!“,
Za razliku od kvocijenta inteligencije, emocionalna inteligencija se može razvijati.
Kako bi razvili svoje vještine emocionalne inteligencije, polaznici su se na ovom webinaru upoznali s Golemanovim modelom emocionalne inteligencije koji će im pomoći u daljnjem razvijanju vještina ophođenja s drugim osobama.
Prezentacija je bila vrlo interesantna sa mnoštvom savjeta i prilagodljivih metoda. Sadržaj je vrlo jasno i na razumljiv način prezentiran. Pohvala!,
komentirali su neki polaznici ovog webinara.