Što je brand territory GPS grid?
U doba kada je gotovo svaki proizvod zadovoljavajuće kvalitete, bitnije se više nego ikad istaknuti na tržištu. To se može postići brendiranjem, a kako teče proces brendiranja pokazao nam je Željko Popović na edukaciji Kako od proizvoda napraviti brend?.
Današnje globalno tržište obiluje raznim proizvodima koji zadovoljavaju određene potrebe određenih skupina potrošača. Dok proizvod označava robu određenih atributa koja udovoljava potrebama potrošača i koju potrošači dobivaju u zamjenu za novac ili neku drugu vrijednost, brend predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja diferencira jedan proizvod od proizvoda i usluga drugih proizvođača.
Što je brand territory GPS grid?
Svi ljudi imaju određene potrebe – fiziološke, potrebe za sigurnošću, socijalizacijom, samoprocjenom te na kraju samoaktualizacijom. S druge strane, proizvodi mogu zadovoljiti više razina potreba – one osnovne, fiziološke, individualno-psihološke te sociopsihološke potrebe.
Kada spojimo te dvije strane, dobivamo brand territory GPS grid:
Brand territory GPS grid definira brend u percepciji, mislima i osjećajima potrošača te nam također služi za pozicioniranje brenda u odnosu na konkurentske brendove.
Ako smo stvorili dobar brend, on će kupcu pojednostavniti odluku o kupnji te jamčiti određenu kvalitetu.
Na edukaciji su polaznici usvojili još mnoge temeljne pojmove u brendiranju, a zatim i provukli svoj projekt kroz razne vježbe i simulacije za razvijanje onog vlastitog, a evo što nam je kazala Nina Bančetović, polaznica ove edukacije:
Sjajan predavač! Cijela edukacija je jasna, razummljiva, obuhvatna, informativna, zanimljiva, interaktivna. Kroz ugodne vježbe i zadatke sam lakše dobila odgovore na pitanja o svom proizvodu!”.