Što je „brand moodboard“?
U vrijeme hiperprodukcije proizvoda i sadržaja teško je biti prepoznatljiv na tržištu. Ono što uspješne proizvode i usluge razlikuje od neuspješnih je prepoznatljivost, odnosno brend. Kako od proizvoda napraviti brend učili smo od Željka Popovića.
Biti i ostati prepoznatljiv na tržištu je imperativ jer krajnji se potrošači ne identificiraju s proizvodima – oni se identificiraju s brandovima!“,
ističe Željko.
Što je „brand moodboard“?
Brend moodboard je marketinški alat koji nam daje vizualni i verbalni prikaz brenda iskazan jezikom potrošača. Brend moodboard nam daje detaljniji uvid u raspoloženje, boje i vrijednosti koje se povezuju s određenim brendom.
Primjer „brand moodboarda“ može biti sljedeći:
Željko je na predavanju preporučio polaznicima napraviti vlastite brand moodboarde kako bi bolje razumjeli svoj brend, a uz to ih je upoznao s raznim alatima za brendiranje poput brand flaga, brand diamonda i brand territory GPS grida.
Korisno i inspirativno! Edukacija koja pomaže strukturirati proces brendiranja uz korisne, inspirativne informacije iz prakse od strane iskusnog i kompetentnog predavača“,
zaključili su prisutni polaznici.