Što je „brand flag“?
U današnjem globalnom i digitalnom društvu sve je više proizvoda i usluga na raspolaganju potrošačima diljem svijeta. Na tako velikom tržištu potrebno se istaknuti od konkurencije, a to možemo jedino kroz uspješno brendiranje. To smo učili uz Željka Popovića na webinaru Kako od proizvoda napraviti brend.
Postoje određeni alati koji nam mogu olakšati proces kreiranja brenda – to su brand territory GPS grid, brand diamond, brand positioning statement, brand flag, brand moodboard, brand manual i brand catalogue. Na današnjem webinaru posvetili smo se „brand flag-u“.
Od čega se sastoji brand flag?
Brand flag je marketinški alat koji služi za određivanje sadržaja poruke ovisno o fazi životnog ciklusa brenda u svijesti potrošača.
Željko ističe kako se brand flag sastoji od:
- Kredibiliteta – povijesnih, znanstvenih ili racionalnih činjenica koje brendu daju kredibilitet,
- Osobnosti – tip osobe koju brand predstavlja razvijajući dublji odnos, osjećaje, naklonost i simpatije potrošača,
- Intimnosti – intimnost započinje kada brend stekne status omiljenog brenda kako bi učvrstio veze brenda s potrošačem i razvio višu razinu lojalnosti.
Na webinaru su polaznici uz mentorstvo Željka ukratko prošli sve navedene alate te tako dobili detaljne smjernice u razvoj svojih budućih brendova.
Još jedan u nizu odličnih webinara u kojima se jako puno nauči. Puno hvala i predavaču i ZICER Plavom uredu, a i gradu Zagrebu na mogućnosti da se na ovako visokoj i kvalitetnoj razini besplatno obrazujemo. Predavaču sam sve pohvale već rekao na kraju webinara, još bih sada samo dodao da mi se sviđa što je osim o brendiranju i o marketingu, a zapravo mi je u izlaganju pomogao da rasvijetlim i neke stvari vezane uz sami poslovni plan“,
izjavio je jedan od polaznika webinara.