Što je „Brand Diamond“?
Kako u moru proizvoda na tržištu brendirati vlastiti? Kako odrediti svoje ciljno tržište i kako uvjeriti potencijalne kupce i potrošače da je baš naš proizvod najbolji izbor za njih? Sve o brendiranju proizvoda učili smo od Željka Popovića na webinaru Kako od proizvoda napraviti brend?.
Marketinška disciplina obiluje alatima za izgradnju vlastitog brenda. O „brand positioning statement“ i „brand territory GPS grid“ smo već pisali, a ovaj put smo se posvetili alatu naziva „Brand Diamond“.
Što je Brand Diamond?
„Brand Diamond“ služi za objektivnu procjenu postojećeg ili željenog udjela brenda i njime razdvajamo koristi koje brend pruža potrošaču od identiteta branda. Brand Diamondom također razdvajamo i opipljive asocijacije od neopipljivih asocijacija.
Brand Diamond kombinira emocionalne i racionalne elemente brenda, kao i asocijacije koje on pruža u određenim situacijama.
Vizualno Brand Diamond možemo prikazati na način:
Na webinaru su polaznici napravili vlastiti Brand Diamond za svoj proizvod koji planiraju plasirati na tržište, kao i druge vježbe koje su im pomogle u izgradnji vlastitog brenda.
Odlično predavanje, veoma informativno i korisno, predavač je stvarno odličan, sve pohvale!“,
zaključila je Andrea Jagar, polaznica ove edukacije.