Što je bitno kod Google Ads oglasa?
Ukoliko imamo ikakvu web stranicu, šteta je ne koristiti prednosti Google oglašavanja. Što je Google Ads, kako kreirati Google Ads račun i kako početi raditi prve kampanje, saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike.
Google Ads je jedan od alata koji nam omogućuje prikazivanje oglasa korisnicima Google tražilice ili korisnicima dok pretražuju portale.
Google oglase možemo podijeliti na pretraživačke i prikazivačke – Google pretraživački oglasi prikazuju se korisnicima koji traže upravo ono što mi nudimo, a prikazivački oglasi se prikazuju korisnicima unutar relevantnih članaka na raznim portalima.
Što je bitno kod Google Ads oglasa?
O vrstama i strukturi Google Ads oglasa smo već pisali, a ovaj put nam je Robert dao još nekoliko ključnih savjeta za uspješnost Google Ads kampanja:
- Napravite dobru strukturu računa!
- Dobro i pažljivo odaberite svoje ključne riječi!
- Proučavajte i vodite računa o svojim kampanjama!
- Testirajte i mijenjajte stvari koje nam se nisu pokazale kao dobre!
- Radite nove kampanje!
Na ovom webinaru polaznici su i naučili koje su vrste kampanja, što se s kojom vrstom postiže i kako pratiti učinak pojedine kampanje ili cijelog računa.
Odlično predavanje kao uvod u Google Ads. Kao početnik, vidim da ću imati pitanja nakon primjene te bih voljela nastavak ovog predavanja u bliskoj budućnosti. Poučno i zanimljivo. Zahvaljujem!“,
riječi su jedne od polaznica.