Što definirati kod marketinške strategije?
Činjenica je da ćemo donijeti bolje poslovne odluke ukoliko prethodno istražimo tržište na koje ulazimo. No, kako ga istražiti, kako na temelju tih podataka donijeti odluke i kako s obzirom na njih mjeriti svoje rezultate, pokazala nam je Nada Finderle na edukaciji “Istraživanjem i analizom do potrošača”.
Istraživanje tržišta može pokazati svašta, ali da bi imali efektivne rezultate morate znati što uopće želite postići!”,
započela je Nada predavanje.
Što je potrebno definirati kod kreiranja marketinške strategije?
Prilikom kreiranja marketinške strategije bitno je definirati:
- Što želimo postići svojim poslovanjem,
- Koje podatke želimo saznati istraživanjem tržišta,
- Što želimo postići oglašavanjem,
- Kome što želimo poručiti,
- Kako ćemo im to formulirati,
- U kojim medijima ćemo se oglašavati,
- Kako ćemo mjeriti učinke svoje marketinške strategije.
Bitno je odmah na početku sve definirati, kako za sebe, tako i u radu s medijima i agencijama. Jer – ako ne znate što tražite, nećete znati ni što mjeriti, ni kako to utječe vaše rezultate!”.
Osim navedenog, polaznici su dobili uvid u temelje istraživanja tržišta, kao i u osnovne postavke oglašavanja u raznim medijima. Ovo predavanje polaznik Hrvoje Bronić opisao je riječima:
Zanimljivo, informativno i vrlo korisno. Predavačica Nada je prenijela svoju pozitivnu energiju za daljnje korake!”.