Savjeti za kvalitetno pisanje sadržaja
U svijetu tražilica i online pretraga ono što privlači potencijalne kupce na naše web stranice je upravo kvalitetan sadržaj. Kako napisati kvalitetan sadržaj za web stranicu učili smo od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!.
Poduzetniku je cilj doprijeti do što više kupaca. No, tu često mnogi poduzetnici padaju u zamku:
Niste sladoled, ne morate se sviđati svima!“,
istaknula je Andreja. To znači da nisu svi kupci naši kupci, a još manje idealni kupci.
Kako bismo privukli prave osobe na našu web stranicu poželjno je koristiti brend persone kojima se možemo poslužiti pri pisanju sadržaja za točno određene skupine kupaca i potrošača.
Savjeti za kvalitetno pisanje sadržaja
Tekstovi koji će privući prave kupce su oni koji odgovaraju na pitanja tih potencijalnih kupaca. No osim sadržaja istih, valja znati i nekoliko stilskih savjeta za kvalitetno pisanje sadržaja na web stranicama:
- Koristite aktiv! – primjer: „Uštedite svoje vrijeme Canva programom za uređivanje fotografija!“
- Budite pozitivni! – u izrazima koristite pozitivne konotacije npr. „Izgubi kile, stani u te traperice koje toliko želiš!“
- Pišite kako govorite!
- Koristite jezik svoje publike! – publika će se bolje povezati s proizvodima i uslugama predstavljenima na njihovom jeziku
- Uklonite riječi koje izazivaju sumnju – neka rečenice budu jasne i odlučne!
- Istaknite prednosti, a ne značajke proizvoda
- Naglasite svjedočanstva kupaca
- Pišite o (vlastitim) iskustvima
- Usredotočite se na ishod (vizualizirajte vitku liniju)
Predavanje je bilo zanimljivo i ispunjeno primjerima, a Andreja je gledala da uključi sudionike u razgovor. Veselim se budućim predavanjima!“,
dojam je jednog polaznika ovog webinara.