Prvi dojam je od izuzetne važnosti!
Mnogi poduzetnici su izuzetno dobri u svom poslu, no najslabija karika im je prodaja upravo vlastitih proizvoda i usluga. Kako bi poradili na svojim prodajnim vještinama održana je edukacija Greške u prodaji i kako ih izbjeći uz Sanju Gomuzak.
Postoji više vrsta prodaja – osobna, telefonska i online. No ono je zajedničko svim tim pristupima jest komunikacija s kupcem.
Kakav ostavljamo prvi dojam?
Pri komunikaciji s kupcem izuzetno je bitan prvi dojam. Prvi dojam se stječe u prvih 7 sekundi. U tih prvih 7 sekundi kupac vidi:
- izgled (dress code),
- osmijeh,
- pogled,
- pozdrav,
- prilaženje kupcu/osobni prostor,
- boja glasa,
- osjeća raspoloženje,
- položaj ruku.
Pri osobnom kontaktu, čak 93% komunikacije odvija se BEZ RIJEČI. Neverbalna komunikacija je najčešće nesvjesna i bez kontrole.
Ostalih 7% komunikacije čini verbalna komunikacija, a Sanja je polaznicima sugerirala koje izraze je poželjno, a koje nije poželjno koristiti za dobre rezultate.
Odlično predavanje. Sviđala mi se kombinacija teorije i prakse gdje naučeno odmah možemo primijeniti. Naučene tehnike i savjeti imaju poslovnu i osobnu korist“,
zaključila je jedna od polaznica ovog predavanja.