Kako pružiti kvalitetnu uslugu?
Uslužne djelatnosti su specifične jer one podrazumijevaju i osobno uključivanje poduzetnika u pružanje kvalitete iste. Kako poboljšati kvalitetu svoje usluge i pritom nadmašiti očekivanja kupca, našim polaznicma je demonstrirala Borka Živković na edukaciji Pametna usluga.
Prema rječniku, usluga je postupak iz ljubaznosti kojim se drugome posao i trud neposredno ušteđuje ili olakšava. Biti na usluzi znači biti spreman pomoći, učiniti nešto kome na korist.
Usluga je uljepšavanje dana nekome! Kada pružate uslugu, pokušajte uvijek nekome uljepšati dan”,
ističe Borka.
Smjernice za pružanje kvalitetne usluge
Prilikom pružanja usluge potrebno se stvarno fokusirati na svoje klijente i njihove želje, a Borka daje još dodatne savjete:
- Stalno se pitajte: „Je li ovo ono kako bih ja želio da se odnose prema meni da sam ja kupac?”,
- Nemojte obećavati ono što ne možete dati i isporučite sve što ste obećali,
- Sve je u detaljima!
- Vodite slušajući!
- Stvorite vrijednost u svijetu!
Na ovoj edukaciji polaznici su uz puno praktičnih vježbi prolazili primjere i probleme s kojima se susreću u poslovanju sa sadašnjim i budućim klijentima, a koje će im, sigurni smo, svakako koristiti u daljnjem poslovanju.
Vrlo edukativno i zanimljivo! Predavačica Živković uz svakodnevne primjere ukazuje na moguća poboljšanja u pružanju usluga!”,
izjavila je Lenke Kocsis, polaznica ove edukacije.