Pametna usluga

pametna usluga zicer plavi ured
Edukacija “Pametna usluga” uključuje teme:
  • važnost usluge za poslovanje,
  • kako povećati zaradu bez povećanja “prodaje”,
  • kako povećati potrošnju vlastitih kupaca i kako povećati prodane rezultate povećanjem kvalitete usluge,
  • što je pametna usluga,
  • kakvu uslugu pružamo i uočiti razlike između loše i dobre usluge,
  • predrasude vezane uz uslugu, prodaju i komunikaciju,
  • zašto dolazi do pada kvalitete usluge i kako izbjeći intrepretaciju,
  • kako uočiti i poboljšati vještinu davanja odnosno pružanja usluge.

Polaznicima će na primjerima iz prakse biti prikazano značenje usluge te će im biti prikazani jednostavni trikovi za povećanje razine usluge u odnosu s kupcima lice u lice, putem telefona, maila/chata/Facebooka.


Predavačica: Borka Živković

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.