Postojeći kupac će 50% lakše kupiti i probati novi proizvod!
Čak 95 % odluka donosimo nesvjesno. To se odnosi i na naše kupovne odluke. Kako doprijeti do srca i novčanika naših potencijalnih kupaca učili smo od Bojana Kovačevića na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije.
Prodaja je neizostavan dio svakog poduzetničkog projekta. Bez uspješne prodaje nema ni rasta i održivosti poslovanja, a za to su nam potrebne prodajne vještine.
Vodite računa o postojećim kupcima!
Kada pričamo o prodaji i prodajnoj prezentaciji, uglavnom nam prvo na pamet pada sklapanje poslova s novim kupcima. No, osim fokusiranja na privlačenje novih kupaca, jednako je važno (ako ne i još važnije!) zadržati stare kupce i razumjeti njihove potrebe.
To dokazuju i statistike:
- Mogućnost da prodate novom klijentu kreće se od 5 – 25%,
- Mogućnost da prodate postojećem klijentu kreće se od 53 – 80%.
Postojeći kupac će 50% lakše kupiti i probati novi proizvod, a čak 31% njih će više potrošiti od novog kupca!“,
zaključio je Bojan.
Na kraju, kako bismo što bolje shvatili potrebe sadašnjih, ali i budućih kupaca potrebno je slušati jer jedino tako možemo saznati činjenice i informacije kojima se možemo prilagoditi mi i naša prodajna prezentacija.
Bojan je fenomenalan predavač i prezenter. Nasmijan, opušten i vrlo dobro objašnjava kako se ispromovirati. Na praktičnim primjerima daje savjete što je dobro, a na čemu se još može poraditi. Hvala mu na podijeljenom znanju, a Plavom uredu na ovakvoj prilici za osobni rast i razvoj!“,
riječi su nekih od prisutnih polaznika.