Blog

Elementi (prodajne) komunikacije

Ljudi komuniciraju putem različitih komunikacijskih stilova. Kako bismo imali uspješne prodajne rezultate, bitno je znati prepoznati te stilove i izgraditi odnos povjerenja s kupcem. Više o ovoj temi saznali smo od Ante Mihaljevića na edukaciji Prodajna komunikacija. Sustav prodaje je proces u kojem razvijamo određenu priliku od početka do kraja, bilo da ona završi zaključenjem […]

elementi prodajne komunikacije zicer plavi ured
Više

Kako content marketing funkcionira?

Današnji su kupci su bombardirani s 4.000 – 10.000 marketinških poruka dnevno. Zato je najbolji marketing onaj koji se ne čini kao marketing, a upravo o takvom obliku marketinga smo učili od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike. Content marketing je marketinška strategija koja podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje i te posjetitelje na kraju […]

content marketing fukcionira zicer plavi ured 2
Više

Što je segment kupaca?

Svi krećemo u posao s određenim idejama, no jesu li te ideje poslovno isplative i kako ih provesti u stvarnost? Odgovore na ova pitanja možemo dobiti pomoću platna poslovnog modela o kojem smo sve saznali na edukaciji Business Canvas – ispitaj svoju ideju od Tomislava Krište. Kada tek krećemo u posao, brojne odluke temeljimo na […]

segment kupaca edukacija zicer plavi ured
Više

Što je sve potrebno definirati prije pokretanja webshopa?

Trendovi nam pokazuju da sve više kupujemo preko interneta. Black Friday je postao važan datum u kalendaru, a ususret njemu održana je edukacija Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja koju je vodio Darijan Kosić. Današnji kupac želi sve i odmah, po što boljoj cijeni i uz što bolje korisničko iskustvo. Iz tog razloga sve više […]

pokretanja webshopa zicer plavi ured
Više

Najveći problemi kod prodajnih prezentacija

Kod prodajne, ili bilo kakve prezentacije, najgore je kad je ona dosadna. Koje su najveći problemi kod prodajnih prezentacija i kako postići dobre rezultate učili smo od Bojana Kovačevića na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije. Prezentacija u kojoj vlada rutina, koja nema emocija, ni strukture, cilja, ni strategije nije dobra (prodajna) […]

problemi prodajnih prezentacija zicer plavi ured
Više

Kako saznati kako tržište reagira na naš proizvod ili uslugu?

Sve više kupujemo preko interneta, stoga ne čudi sve veći broj webshopova i u Hrvatskoj. No, kako se istaknuti u moru web trgovina i kako uopće postaviti web trgovinu od nule, učili smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop. Webshop je online trgovina putem koje kupac može kupuje proizvode od trgovca ili […]

kako trziste proizvod ili uslugu zicer plavi ured
Više

Od čega se sastoji brendiranje?

Da bismo se istaknuli na današnjem tržištu valja imati dobro razrađen brend. Kako se brendirati na odgovarajući način s obzirom na vrijednosti koje želimo komunicirati otkrila nam je Izabela Laura na webinaru Postavi temelje svog brenda!. Brend je doživljaj, osjećaj i iskustvo koje se formira i postoji u svijesti kupaca. Brendiranje je zapravo proces koji […]

brendiranje zicer plavi ured
Više

Kako istražiti tržište?

U poduzetništvu je bitno poznavati svoje kupce. Postoji više kategorija kupaca, a kako doći do onog idealnog imali smo priliku učiti od Vanje Andrića na edukaciji Tko je moj idealni kupac?. Prodavati onima za koje znaš da žele pričati s tobom puno je učinkovitije nego smetati strancima!“, citat je Setha Godina kojim je Vanja započeo […]

kako istraziti trziste zicer plavi ured
Više

Kolika je vaša prodajna moć na LinkedIn-u?

Poslovno umrežavanje je od izuzetne važnosti, kako za one koji traže novi posao, tako i za poduzetnike i one koji će to tek postati. Kako se umrežavati na Linkedin-u učili smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!. LinkedIn je poslovna društvena mreža čija je namjena predstaviti sebe i svoju tvrtku […]

prodajna moc linkedin plavi ured
Više

Što je Keyword planner i koje su mu prednosti?

Google Ads je Google-ov sustav online oglašavanja koji nam omogućuje dosegnuti korisnike upravo onda kada ih zanimaju proizvodi i usluge koje nudimo. Osnovne informacije o ovom sustavu učili smo od Roberta Barišića na edukaciji Google Ads za početnike. Google Ads oglasi funkcioniraju ponajprije po principu ključnih riječi o kojima smo već pisali, a danas ćemo […]

keyword planner google ads plavi ured
Više

Kako kreirati brend persone za web strategiju?

Web stranica je postala standard u današnjem poslovanju. Kako organizirati dobru web stranicu s obzirom na djelatnost kojom se bavimo i kako kreirati brend persone prema kojima ćemo to učiniti učili smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija. Brend persone su detaljan opis imaginarnog korisnika naše usluge, proizvoda ili web stranice. Persona se koristi […]

brend persone za web strategiju zicer plavi ured
Više

Za brendiranje je ključno pozicioniranje na tržištu!

Kupci kupuju iz raznih razloga, a u tom procesu je od izuzetnog je značaja povjerenje u određeni brend. Kako se pravilno brendirati i pozicionirati na tržištu učili smo od Željka Popovića na edukaciji Kako od proizvoda napraviti brend?. Brend predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja označava proizvod ili uslugu jednog proizvođača […]

pozicioniranje na trzistu zicer plavi ured
Više

Kakav je asertivni stil komunikacije?

Čak 60% krivih poslovnih odluka odgovorna je loša komunikacija. Kako popraviti tu komunikaciju i svoje komunikacijske vještine općenito učili smo na edukaciji Pričati i raditi nije isto – komunikacijske vještine od Kristijana Sedaka. Svi svakodnevno komuniciramo, no to ne znači da uvijek to uspješno radimo. Postoji više stilova komuniciranja – agresivni, pasivni i asertivni. Dobar […]

asertivni stil komunikacije zicer plavi ured
Više

Što valja napraviti prije Google Ads oglašavanja?

Kako bi doveli što više posjetitelja na svoju web stranicu ili webshop, poduzetnici se često služe Google Ads (nekad Google AdWords) oglasima. Kako pravilno postaviti Google Ads kampanje učili smo na edukaciji Uvod u Google Ads od stručnjaka Miroslava Varge. Google Ads oglasi veoma su privlačna opcija za poduzetnike. Riječ je o Google-ovom oglašivačkom sustavu […]

sto prije google ads oglasavanja
Više

Kako raditi SEO optimizaciju?

Ako smo vlasnik web stranice, bilo bi šteta ne raditi SEO optimizaciju. Što je SEO optimizacija i kako je pravilno implementirati učili smo još jednom od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Pojam SEO optimizacije odnosi se razna poboljšanja na našim stranicama oko kojih ostvarujemo veću vidljivost na internet pretraživačima. Veća vidljivost na internetskim […]

kako raditi SEO optimizaciju plavi ured
Više

Od čega se sastoji digitalni marketing?

Digitalni marketing je danas neizostavni dio svake marketinške strategije. Odakle početi i što sve valja znati kod postavljanja digitalne marketinške strategije detaljno nam je izložio Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Digitalni marketing je marketing koji koristi digitalne kanale kako bi komunicirao vrijednost nekog proizvoda ili usluge, a cilj digitalnog marketinga je da nas […]

digitalni marketing zicer plavi ured koruznjak
Više

Design Thinking je proces u 5 faza!

Čitav niz uspješno implementiranih inovativnih proizvoda i usluga dizajnirane su upravo primjenom design thinking metodologije, a sve o ovoj metodologiji saznali smo od Mirele Saračević Trogrlić na edukaciji Design Thinking (Crash Course). Design Thinking je disciplina koja koristi senzibilitet i metode dizajnera s ciljem da se potreba krajnjeg korisnika poveže s onim što je tehnološki izvedivo […]

design thinking proces zicer plavi ured
Više

Koja je razlika između individualnog i poduzetničkog LinkedIn profila?

LinkedIn je poslovna društvena mreža koja je često zanemarena od strane poduzetnika. Za poduzetnike i poduzetnice u nastajanju, ali i za one koji već plove poduzetničkim vodama organiziran je webinar Kako do (više) klijenata uz LinkedIn? koji je vodio Vedran Glogović. Društvena mreža LinkedIn pruža veliki potencijal za brzi dolazak do klijenata, kao i za […]

linkedin profil zicer plavi ured 2
Više

Društvene mreže kao PR alat za poduzetnike

U današnje vrijeme bilo kakva komunikacijska kampanja je nezamisliva bez društvenih mreža. Kako iskoristiti društvene mreže u korist svog poslovanja učili smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama. Bez obzira koliko mali bili, poduzetnici se mogu služiti raznim PR alatima za promociju svojih proizvoda ili usluga. Jedan od najpristupačnijih […]

drustvene mreze pr alat zicer plavi ured
Više

Kako kreirati dobar doživljaj u trgovini?

Čak 50% kupaca kupuje više proizvoda nego što su planirali prilikom ulaska u prodajni prostor. Kako taj prostor urediti i što sve treba znati prilikom uređenja prodajnog  prostora učili smo od Ana Brajković na edukaciji Učinkovita maloprodaja. Za uspješno prodajno mjesto potrebna su tri glavna elementa – proizvod, prostor i ljudi. Ova 3 elementa kreiraju […]

dozivljaj u trgovini zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.