Blog

Prije izrade webshopa obavezno napravite analizu tržišta!

Za većinu poduzetnika koji trguju raznim dobrima webshop je logičan korak za razvoj poslovanja. Također, webshop kao prodajni alat nikada nije bio aktualniji. O čemu sve valja promisliti prilikom izrade webshopa i kako ga pokrenuti, učili smo protekla dva dana od Siniše Begovića. E-trgovina ili e-commerce je širi pojam i veća cjelina od samog webshopa. […]

analiza trzista prije izrade webshopa
Više

Što je Google Search Console?

Mogli bismo reći da online svijet i digitalni marketing nikada nije bio od veće važnosti za poslovanje. Kako ga adekvatno iskoristiti za razvoj biznisa, učila je grupa naših polaznika od Krešimira Koružnjaka, a alat kojem su posebno posvetili pažnju ovaj put je Google Search Console. Google Search Console je Google-ov alat koji možemo koristiti za […]

google search console plavi ured
Više

Kako uspješno kreirati događaj?

Organizacija događaja može biti odlična prilika za povećanje vidljivosti određene tvrtke te prodaju njenih proizvoda i usluga baš tim putem. Kako uspješno organizirati takav događaj saznali smo od Kristina Krstinić i Željka Barišić na edukaciji Kreiranje, organizacija i vođenje događaja. Proces organizacije događaja zahtijeva detaljno planiranje i postavljanje mjerljivih ciljeva. Uz to su bitna stavka […]

uspjesno kreirati dogadaj plavi ured
Više

Što možemo saznati iz web analitike?

Ako znamo na koji se način potencijalni kupci ponašaju na našim web stranicama, lakše ćemo donijeti odluke o daljnjim marketinškim naporima. Kako to raditi uz pomoć web analitike te kako tumačiti te podatke, učili smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka možemo zaključiti koje dijelove […]

sto mozemo saznati iz web analitike plavi ured 2
Više

3 točke bez kojih ne valja započinjati prodajnu prezentaciju

U poduzetničkom svijetu vlada velika konkurencija. Zato se valja istaknuti od drugih i pokazati svojim potencijalnim kupcima da upravo mi imamo rješenje njihovog problema. Kako se istaknuti vlastitim prezentacijskim vještinama i ostvariti dobar prvi dojam učili smo od Bojana Kovačevića. Jeste li znali da se u jednoj sekundi održava čak 350 Powerpoint prezentacija? Također, samo […]

3 tocke bez kojih ne valja zapocinjati prezentaciju
Više

Kako prodavati žutom tipu ljudi?

U poduzetništvu je prodaja je od izuzetne važnosti. Kako bismo prodali svoje proizvode ili usluge, bitno je razumjeti potencijalnog kupca te znati koja su njegova očekivanja. Kako to činiti pomoću prepoznavanja komunikacijskih stilova, učili smo od Gordane Kadoić na edukaciji Kako prodavati različitim tipovima ljudi?. Postoje 4 temeljna komunikacijska stila ponašanja – crveni, žuti, zeleni […]

prodavati zutom tipu ljudi
Više

Jednostavnost je krucijalna za dobar pitch!

Ulaskom u svijet poduzetništva, poduzetnici su stupaju u svijet novih prilika. Samim time, potrebno se znati što jezgrovitije predstaviti na što jednostavniji način. Kako to učiniti, učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!. Pitch je svaki način na koji se prezentiramo potencijalnim investitorima, svaki način na koji se prezentiramo svojim kupcima. On […]

jednostavnost pitch plavi ured 2
Više

103. Start-up akademija – Što je Ansoffova matrica?

Poduzetništvo je svaka gospodarska aktivnost osobe ili skupine ljudi koji koristeći se nekom idejom, ulažući kapital u njenu provedbu i preuzimajući rizik stvaraju proizvod ili uslugu od čije prodaje očekuju dobit. Temeljne informacije kako plivati u hrvatskim poduzetničkim vodama saznali su ovaj tjedan polaznici 103. Start-up akademije. Poduzetnik se može baviti proizvodnjom, veletrgovinom, maloprodajom ili […]

Ansoffova matrica plavi ured
Više

Kako zaštititi sebe, svoje poslovanje i imovinu?

Često stvari s kojima raspolažemo uzimamo zdravo za gotovo i ne promišljamo o zaštiti istog. Kako bi poduzetnici znali koje su im mogućnosti pri zaštiti sebe, svog poslovanja i svoje imovine, Davor Delišimunović je održao predavanje Suvremeni uređaji i koncepti zaštite imovine. Zaštitu možemo podijeliti na dvije vrste – privatnu i tehničku zaštitu. Privatna zaštita […]

zastititi sebe i svoju imovinu plavi ured
Više

Koje vrste istraživanja postoje?

Istraživanje tržišta pomaže nam bolje upoznati potrošače i proizvode i tako ostvariti bolje poslovne rezultate. A koje vrste istraživanja postoje i kada ih koristiti, još nam je jednom pokazala Nada Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Uz pomoć istraživanja tržišta možemo uočiti aktualne tržišne pozicije, donositi bolje poslovne odluke te uspješnije kreirati buduće […]

vrste istrazivanja trzista plavi ured
Više

Što čini dobru priču?

Ono što nas može uistinu diferencirati od konkurencije jest dobra priča. No kako kreirati dobru priču o svom brendu i kako tu priču stalno pričati svojim kupcima? Odgovore na ova pitanja dala nam je Maja Belušić na edukaciji Dobrom pričom do uspjeha. U marketingu su važne priče. Priča je temelj promocije brenda, a kroz cjelovito […]

sto cini dobru pricu plavi ured 2
Više

Što je media kit?

Svaki poduzetnik, svjesno ili nesvjesno, komunicira sa svojim javnostima. Iako možda u početku poslovanja nije potrebno da angažira osobu koja će se tim područjem baviti, valja razmisliti o načinu na koji se želimo predstavljati svojim ciljanim javnostima. Alate koje pritom možemo koristiti ukratko nam je predstavio Luka Šipić na edukaciji Kako izgraditi uspješne odnose s […]

Više

Što je “Cost per mile” (CPM) u Facebook oglašavanju?

Facebook-ov sustav oglašavanja za mnoge se male poduzetnike pokazao izuzetno učinkovitim. Međutim, uslijed mnogo mogućnosti ovog sustava postoji i mogo načina na koje ovaj sustav koristiti. Koji način oglašavanja je najbolji za koje ciljeve, objasnio nam je Ilija Brajković na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Iako ima brojne prednosti, Ilija upozorava kako Facebook-ov sustav […]

cost per mile cpm plavi ured edukacija
Više

Budite vidljivi na LinkedIn-u!

LinkedIn je poslovna društvena mreža kojoj je cilj prvenstveno poslovno umrežavanje. U prosjeku svaka osoba na LinkedIn-u ima oko 400 kontakata i prati preko 100 tvrtki s kojima se može povezati. Kako to iskoristiti za vlastito poslovanje, učili smo od Tanje Džido. Uz pravi način predstavljanja pravim ljudima, vaša ideja može postati stvarnost! “, ističe […]

vidljivi na LinkedIn-u plavi ured
Više

Zašto ne valja lagati u javnoj prezentaciji?

Pitanje uspješnog javnog predstavljanja muči mnoge poduzetnike. Da bi se bolje snalazili u predstavljanju potencijalnim javnostima, organizirano je još jedno predavanje “Dobrom javnom prezentacijom do uspjeha” koje je vodila Sanela Dropulić. Postoje mnogi načini na koji se poduzetnici mogu predstavljati svojim javnostima. No u svakom od tih načina, postoji zlatno pravilo – nikada nemojte lagati! […]

lagati u javnoj prezentaciji plavi ured
Više

Što sve možemo pratiti kroz Google Analytics?

Da bi naše web stranice bile uspješne, potrebno je znati što korisnici rade na našim web stranicama. A da bismo znali što je to, potrebno je znati analizirati podatke. Kako to raditi kroz Google Analytics, učili smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Internet nam s marketinške perspektive donosi dvije odlične stvari […]

sto sve mjeri analytics plavi ured
Više

Koji su najčešći poduzetnički propusti?

Na greškama se najbolje uči, no u poduzetništvu te greške često i puno koštaju. Da bi naši poduzetnici ipak izbjegli početničke greške i propuste, poslušali su savjete Elvire Mlivić Budeš koja je s njima podijelila svojih 13 pogrešaka početnika poduzetnika. Najčešći poduzetnički propusti su… U malom poduzetništvu vrlo brzo se vide pogreške koje se naprave […]

poduzetnicki propusti plavi ured
Više

Što je landing page i koja je njegova uloga u webshopu?

Razvojem novih tehnologija sve više ljudi kupuje preko interneta, a online prodaja kao primarna djelatnost sve je češći slučaj u poduzetništvu. Kako pokrenuti dobar i kvalitetan webshop te što je landing page učili smo protekla dva dana od Siniše Begovića. Postoji više načina na koji se može postaviti webshop, ovisno o primarnoj djelatnosti i ciljevima […]

landing page webshop plavi ured
Više

Uz Google alate do boljeg poznavanja kupaca

Koji su trendovi u digitalnom marketingu i kako ih iskoristiti za vlastito poslovanje, čuli smo još jednom od stručnjaka Miroslava Varge na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Ako nešto ne možete mjeriti, ne možete to poboljšati”, započeo je Miroslav predavanje. Upravo to nam omogućuje digitalni marketing – mjerenje rezultata naših marketinških aktivnosti s ciljem njihovih […]

alati za bolje poznavanje kupaca plavi ured
Više

Za uspješno povećanje cijene, potrebno je znati njenu anatomiju!

Za razliku od količine kupaca i troškova, cijene se često uzimaju kao zadana konstanta. Međutim, cijena se sastoji od racionalnih i neracionalnih elemenata, a kako iskoristiti te faktore za bolje određivanje vlastitih cijena učili smo od Filipa Fučića na edukaciji Metodologija uspješnog povećanja cijena. Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili […]

anatomija cijena plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.