Blog

Kako do sredstava za rast poslovanja?

Pronaći sredstva za rast poslovanja često se čini kao izazovan i kompleksan proces, ali uz prave informacije on postaje strukturiran, jasan i izvediv. Upravo to ponudila je edukacija „Kako do sredstava za rast poslovanja“, koju je vodila Kristina Androlić, stručnjakinja s dugogodišnjim iskustvom u pripremi i provedbi projekata te radu s poduzetnicima. Kroz edukaciju sudionici […]

Više

Webinar: Kako se pripremiti za Fiskalizaciju 2.0

Na webinaru Kako se pripremiti za Fiskalizaciju 2.0 koji je vodila Maja Živanović Ivankić polaznici su stekli pregled ključnih promjena koje donosi Fiskalizacija 2.0, s naglaskom na zakonske obveze, eRačune i prilagodbu poslovanja digitalnim poreznim procesima. U uvodu je objašnjeno zašto se uvodi novi sustav fiskalizacije te kako on utječe na poduzetnike, računovodstvo i administraciju. Poseban […]

Više

Webinar: Kako pokrenuti vlastito poslovanje

Edukacija „Kako pokrenuti vlastito poslovanje”, koju je vodila predavačica Ljiljana Kukec, bila je namijenjena svima koji razmišljaju o ulasku u poduzetništvo, ali još uvijek nemaju dovoljno znanja, sigurnosti ili jasnu poslovnu ideju. Na samom početku, predavačica je istaknula da mnogi žele postati poduzetnici, no mali broj njih zaista napravi prvi korak. Razlozi za to najčešće […]

Više

Financije nisu bauk

Martinа Konosić Lakić održala je edukaciju “Financije nisu bauk”, namijenjenu svima koji žele bolje razumjeti svoju tvrtku kroz brojke, ali bez kompliciranih izraza i “računovodstvenog jezika”. Kroz praktične primjere i jednostavna objašnjenja, Martina je pokazala da financije mogu biti zanimljive, razumljive i što je najvažnije – korisne u svakodnevnom donošenju poslovnih odluka. Na ovoj edukaciji […]

Više

Ključne promjene u fiskalizaciji i uvođenje e-računa

Na održanom webinaru na temu Fiskalizacije 2.0 i obvezne primjene eRačuna, velik broj polaznika potvrdio je važnost pravovremene edukacije o ključnim zakonskim promjenama koje stupaju na snagu. Što su polaznici saznali? Polaznici su stekli cjelovit uvid u nadolazeću drugu fazu fiskalizacije te su naučili: Što je Fiskalizacija 2.0: Razumjeli su da Fiskalizacija 2.0 predstavlja proširenje […]

Više

Kako upravljati poduzetničkim projektima

Projekti nisu rezervirani samo za velike korporacije – s njima se susreću poduzetnici svih veličina već od samih početaka svog poslovnog puta. Kako bi u tom procesu činili što manje grešaka i optimalno koristili raspoložive resurse, Ana-Marija Marić održala je edukaciju „Upravljanje projektima za poduzetnike“ namijenjenu budućim i aktualnim poduzetnicima. Projekt je privremeni poduhvat poduzet […]

Više

Kako postići svoju cijenu u pregovaranju s kupcima?

Cijena nije samo broj na papiru, ona je poruka o našoj vrijednosti, samopouzdanju i načinu na koji vidimo sebe u poslovnom svijetu, kaže nam Ana Brajković, poslovna trenerica i konzultantica. O edukaciji: Na edukaciji Kako postići svoju cijenu mladi su poduzetnici uz Anu Brajković učili kako oblikovati cijenu koja realno odražava vrijednost njihova proizvoda ili usluge […]

Više

Važnost planiranja i procese planiranja svih segmenata poslovanja

Naše poslovanje počinje planiranjem, puno ranije nego otvorimo tvrtku i puno ranije nego krenu naše redovne poslovne aktivnosti. Bilo da se radi o već uhodanom poslovanju ili tek pripremi otvaranja nove tvrtke, planiranje je prvi i osnovni proces. U ovoj edukaciji detaljno objašnjavamo važnost planiranja i procese planiranja svih segmenata poslovanja od pripreme, produkcije, marketinga, […]

Više

Saznali smo kako se pripremiti za Fiskalizaciju 2.0

Iako su Elektronički računi (eRačuni)  već duži niz godina u opticaju, kao zakonska obveze korištenja bila je samo kod obveznika javne nabave, no i ostali porezni obveznici bili su u mogućnosti slati elektroničke račune (eRačuni) uz privolu od strane primatelja istoga, tema je webinara: Kako se pripremiti za Fiskalizaciju 2.0. Donošenjem novog Zakna o fiskalizaciji […]

Više

Propise ne trebaju poznavati samo pravnici

Vještine pretraživanja propisa nam pomažu, ne samo pronaći odgovor što treba napraviti u određenoj situaciji u poslovanju, već i dobro formulirati pitanje o primjeni propisa ako nam sadržaj propis nije jasan, objasnila nam je Sonja Juričić Cvitan na webinaru: Pretraživanje propisa i komunikacija s nadležnim tijelima. Kako glasi dobro postavljeno pravno pitanje? Dobro je poznata […]

Više

Poslovanje putem internetskih platformi: Od brige do sigurnosti

Rad kao freelancer na Upworku, prodaja unikatnih proizvoda na Etsyju ili izgradnja zajednice na Patreonu otvara vrata globalnog tržišta. Ipak, te prilike sa sobom donose i složena administrativna i porezna pitanja koja stvaraju osjećaj nesigurnosti i brige, kaže nam Jasna Škiljan. Pitanja poput: Trebam li tvrtku ili obrt? Čemu služi PDV ID broj? Kako ispravno […]

Više

Saznali smo koji su financijski elementi poslovnog plana

Krenuti u posao, ili ga voditi, bez odgovarajuće pripreme i strateškog pristupa, u pravilu znači nepotrebno se izložiti bitno većem poslovnom riziku. Uz određivanje smjera vođenja poslovnih aktivnosti, poslovno planiranje pomaže u predviđanju potencijalnih problema. Time se smanjuje potreba za improviziranjem pod pritiskom, a samim tim i povećavaju šanse za ostvarenje poslovnih ciljeva. Nije rijetkost […]

Više

Kako pravilno odrediti cijenu svojih usluga?

Mnogi poduzetnici olako određuju cijenu svojih usluga, ne uzimajući u obzir sve čimbenike koji na nju utječu. Sve o ovoj temi saznali smo od Maria Jurčića na webinaru Određivanje cijena usluga. „Sve počinje s cijenom, jer o njoj ovise prihodi vašeg biznisa. I zato je ključno postaviti ju kako treba, uzimajući u obzir sve troškove, […]

Više

Kako razumjeti svoje klijente pomoću CRM-a

Stvaranje i održavanje kvalitetnog odnosa s klijentima predstavlja jedan od većih izazova u poduzetništvu. Kako ga uspješno provoditi, pokazao je našim polaznicima Nenad Kostić u predavanju Lead management sa CRM-om. Lead management je kvalitetno upravlajnje prikupljenim informacijama kako bi se odnos s tržištem i klijentima držao na visokoj razini, skratio prodajni proces, te gradila reputacija na […]

Više

Principi osobnih financija za poduzetnike

Financijska pismenost je jedna od važnijih životnih vještina, a osobito u poduzetništvu. Za naše sadašnje i buduće poduzetnike organiziran je webinar Osobne financije za poduzetnike pod vodstvom Bojana Stipića, a ovaj put smo se posvetili principima osobnih financija. Ulaganje u znanje plaća najvišu kamatu!”, započeo je Bojan predavanje ističući krajnje ciljeve financijske pismenosti – stan […]

principi osobnih financija zicer plavi ured
Više

Stope PDV-a u Hrvatskoj

Za male poduzetnike razumijevanje PDV-a bitno je iz više razloga, prvenstveno zbog usklađenosti sa zakonima i zbog financijskog zdravlja poslovanja. Sve o ovoj temi saznali smo od Ane Pokrajčić na webinaru Poznavanje PDV-a. PDV je izvor prihoda državnog proračuna. U projekcijama za 2025. godinu planira se prihod od 12,5 milijardi eura, za 2026. predviđa se […]

stope PDV-a zicer plavi ured
Više

173. Start-up akademija – 4 dana za lakši start u poduzetništvu!

Jučer je završila 173. Start-up akademija – naš sveobuhvatni poduzetnički program na kojem polaznici kroz četiri dana temeljito prolaze jasne, strukturirane i ažurne informacije u vezi pokretanja poslovanja u Hrvatskoj za lakši start u poduzetništvu. Što su naši polaznici dobili na Start-up akademiji? Na ovom seminaru dvadesetak novih polaznika kroz četiri dana dobilo je: Najvažnije […]

173. Start-up akademija start u poduzetnistvu zicer plavi ured
Više

Kalkulacija cijena u trgovini

 Na uspješnost poslovanja uvelike utječe i dobro postavljanje cijena. Kako ispravno postaviti svoje cijene saznali smo od Dubravke Lacić na edukaciji Kalkulacija cijena, a ovaj put smo se posvetili kalkulaciji cijena u trgovini. Prodajna cijena proizvoda u trgovini temelji se nabavnoj cijeni, uz dodatak unaprijed definirane marže. Formula za to je: PRODAJNA CIJENA = NABAVNA […]

kalkulacija cijena u trgovini zicer plavi ured
Više

Zašto uvesti kontroling?

Kontroling nije rezerviran samo za velike korporacije – sve više malih i srednjih poduzetnika, posebno u uslužnim djelatnostima, prepoznaje njegovu vrijednost. Kako i zašto uvesti kontroling kao mali poduzetnik saznali smo od Maria Jurčića na webinaru Kontroling za pružatelje usluga. U svijetu u kojem su konkurencija i promjene svakodnevica, donošenje odluka “po osjećaju” više nije […]

zasto uvesti kontroling zicer plavi ured
Više

Kako provoditi naplatu potraživanja?

Nažalost, velik broj poduzetnika muči muku s naplatom potraživanja. Kako spriječiti da se uopće dođe do faze naplate, a ako dođe – kako se ponašati, saznali su naši polaznici na webinaru Učinkovita naplata potraživanja od Ozrena Hudine. Naplata potraživanja je proces u kojem poduzetnik traži da mu dužnik plati dug, odnosno potraživanje. O fazama naplate […]

kako provoditi naplatu potrazivanja zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.