Blog

Youtube kao digitalni kanal?

U svijetu usluga danas su nam digitalni kanali neophodni za uspjeh na tržištu. Koje digitalne kanale i kako koristiti otkrio nam je Tomislav Pancirov na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda, a ovaj put smo se posvetili Youtube-u. U digitalnom svijetu imamo se priliku povezati sa svojim potencijalnim kupcima putem digitalnih kanala. No, Tomislav ističe […]

youtube kao digitaln kanal zicer plavi ured
Više

Ciljeve na društvenim mrežama treba postaviti pametno!

Danas se velika većina komunikacije raznih poduzeća odvija digitalno. Kako najbolje iskoristiti društvene mreže za ostvarivanje poslovnih ciljeva saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju. Kako velik broj ljudi sve više vremena provodi online, šteta je ne iskoristiti potencijal društvenih mreža za razvoj poslovanja. No prije nego što krenemo s otvaranjem […]

ciljeve na drustvenim mrezama zicer plavi ured
Više

Vrste ključnih riječi

Da bismo mogli ostvariti uspješne rezultate na internetu, potrebno se ponekad poslužiti Google oglasima. Na koji način oni funkcioniraju, što su ključne riječi i koje vrste ključnih riječi postoje saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike. Google Ads je Google-ov sustav oglašavanja koji funkcionira po principu ključnih riječi. O ključnim riječima smo već […]

vrste kljucnih rijeci zicer plavi ured
Više

Koje AI alate možemo koristiti u SEO optimizaciji?

U moru internetskog sadržaja od izuzetne je važnosti da taj naš sadržaj dopre do potencijalnih kupaca. Tu nam pomaže SEO optimizacija koja je često zahtjevan operativni proces. Kako si taj proces olakšati pokazao nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Napredna SEO radionica. SEO optimizacija je dugoročan proces u kojem kroz poboljšanja na web stranicama ostvarujemo […]

ai alate za seo optimizaciju zicer plavi ured
Više

Koje su nove dimenzije i metrike u Google Analytics 4?

Bez redovite analize web stranice ne znamo što u vezi nje radimo uspješno, a što ne i kako to možemo poboljšati. Da bismo to saznali, potrebno je uspostaviti sustav mjerenja na web stranici, a zatim pravilno interpretirati te podatke. Sve o web analizi saznali smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Google […]

dimenzije i metrike u google analytics 4 zicer plavi ured
Više

Kako se zaštiti od kibernetičkih napada na putovanju?

Internet može biti vrlo opasno mjesto. Najbolju zaštitu i sigurnost može nam pružiti jedino edukacija i obrazovanje, stoga je organiziran još jedan webinar Kibernetnička sigurnost i ICT za poduzetnike koji je vodio Tino Šokić. Ovaj put smo se posvetili zaštiti od kibernetičkih napada prilikom putovanja. Kibernetički prostor ili cyberspace je prostor unutar kojeg se odvija […]

kibernetickih napada na putovanju zicer plavi ured
Više

Kako osmisliti SEO strategiju?

Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na internetu i pokušaju utvrditi najrelevantnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao korisnik. Poduzetnicima je tu od velike koristi SEO optimizacija o kojoj su naši polaznici imali prilike saznati na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju od Siniše Gavrilovića. SEO optimizacija proces u kojem kroz tehnička i konceptualna poboljšanja […]

SEO strategiju zicer plavi ured
Više

Kako istražiti tržište putem Google alata?

U današnje doba više surfamo, nego spavamo. Kako se snaći u„digitalnoj džungli“ i kako brzo i jednostavno istražiti konkurenciju i tržište otkrio nam je Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Čak 90% sadržaja na internetu je kreirano u posljednje dvije godine, a dnevno nas ‘napada’ čak 6.000-10.000 oglasnih poruka. To znači da […]

istraziti trziste putem google alata zicer plavi ured
Više

Zašto je bitno optimizirati sadržaj?

Današnji kupci prije kupovine ili samog odlaska u trgovinu istražuju proizvode ili usluge koji ih zanimaju. Da bi nas mogli pronaći, potreban nam je content marketing. Sve o content marketingu i zašto je bitno optimizirati sadržaj saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike. Content marketing je marketinška strategija putem koje nastojimo privući […]

optimizirati sadrzaj zicer plavi ured
Više

Što je „upsell“ i kada ga koristimo?

Ukoliko prodajete proizvode, pa čak i usluge putem interneta u nekom trenu odlučit ćete otvoriti web shop. Kako pokrenuti dobar web shop, kako upravljati njime te kako nam upsell metoda može u tome pomoći saznali smo od Siniše Begovića. Danas na tržištu postoji velik broj web shopova odnosno web trgovina. Imati uspješan web shop ne […]

sto je upsell zicer plavi ured
Više

Kako poslovni ciljevi utječu na web strategiju?

Danas je u poslovanju neophodno imati web stranicu. No, što se sve može postići tom web stranicom i kako je strateški iskoristiti saznali smo na edukaciji Web strategija koju je vodio Bor Dizdar. Strategija je plan kojim određujemo kako usmjeriti svoje napore i koje korake poduzeti kako bismo ostvarili ciljeve. Riječ je o definiranju specifičnih […]

poslovni ciljevi na web strategiju zicer plavi ured
Više

Kako raditi SEO optimizaciju?

Nakon što su naši polaznici usvojili osnove SEO optimizacije na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju, na edukaciji pod nazivom Napredna SEO radionica su uz Sinišu Gavrilovića naučenu teoriju pokušali pretvoriti u praksu. Kao što smo već naučili, zadaća SEO optimizacije je saznati odakle dolaze web posjete, mogu li se povećati i osmisliti strategiju za povećavanje web […]

kako raditi seo optimizaciju zicer plavi ured
Više

Koji tipovi sadržaja postoje u digitalnom marketingu?

Danas je online, odnosno digitalni marketing gotovo neizbježan dio svake marketinške strategije. Kako i koju ulogu u njemu igra sadržaj te koji tipovi sadržaja postoje čuli smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. U online svijetu sadržaj je kralj!”, naglasio je Krešimir. Zato postoji i cijeli pristup posvećen upravo sadržaju. Sadržajni marketing je strateški […]

tipovi sadrzaja u digitalnom marketingu zicer plavi ured
Više

Što je SEO optimizacija sadržaja?

68% svakog online iskustva počinje pretragom, a čak 80% kupovine online istraživanjem. Kakvu ulogu u tome ima SEO i optimizacija sadržaja učili smo od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na Internetu i pokušavaju utvrditi najrelevantnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao korisnik u tražilicu. Što je […]

seo optimizacija sadrzaja zicer plavi ured
Više

Kako početi s proizvodnjom sadržaja na online kanalima?

Nije tajna da je u online svijetu sadržaj kralj. Kako postići redovitost objava u svojoj online komunikaciji i na koji način se obraćati svojim potencijalnim kupcima saznali smo od Bojana Kovačevića na webinaru Pretvorite svoje čitatelje u klijente i kupce!. Iako se proizvodnja online sadržaja na prvu čini jednostavna, Bojan ističe: U proizvodnji sadržaja potrebna […]

kako poceti s proizvodnjom sadrzaja zicer plavi ured
Više

Koje Google alate možemo koristiti u svakodnevnom poslovanju?

Online alati uvelike nam mogu ubrzati i olakšati poslovanje – ukoliko ih znamo pravilno koristiti. Koji su takvi alati iz Google-ovog sustava aplikacija saznali smo od Miroslava Varge na webinaru Google alati u svakodnevnom poslovanju. Samozaposleni poduzetnici svakodnevno obavljaju velik broj zadataka – od ugovaranja novih poslova, do istraživanja tržišta, marketinške komunikacije, vođenja raznih evidencija […]

google alate u svakodnevnom poslovanju zicer plavi ured
Više

Optimizirajte svoj Linkedin profil!

Kako bi se pozicionirali kao stručnjak u nekoj industriji izuzetno je važno biti prepoznat od strane kolega i potencijalnih klijenata. To je puno lakše ukoliko imamo optimizirani Linkedin profil, a sve o ovoj temi čuli smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!. Društvene mreže su danas u poduzetništvu gotovo neizbježne. […]

optimizirajte linkedin profil zicer plavi ured
Više

Što su „Value Based Bidding“ strategije?

Google Ads oglasi pomažu nam doći do relevantnih kupaca koji aktivno pretražuju pojmove na internetu koje nazivamo ključnim riječima, a sve o ovom sustavu učili smo od Miroslava Varge na edukaciji Uvod u Google Adwords. Google Ads, odnosno nekadašnji Google Adwords je Google-ov sustav koji omogućuje precizno oglašavanje na temelju ključnih riječi, lokacije, demografskih podataka […]

value based bidding zicer plavi ured
Više

Kako odabrati društvenu mrežu?

Danas je nezamislivo poslovati bez društvenih mreža. Putem društvenih mreža ostvarujemo kontakt i interakciju s publikom, a koje društvene mreže odabrati i na koji način ih voditi saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju. Društvene mreže su prvenstveno konverzacijski, a tek onda prodajni kanali, i zato su idealne za približavanje publici. […]

kako odabrati drustvenu mrezu zicer plavi ured
Više

Savjeti za bolji TikTok video!

Pomoću digitalnih kanala svatko se danas može brendirati i postati prepoznatljiv na tržištu. No digitalnih kanala je danas mnogo – koji od njih odabrati? Tomislav Pancirov bi danas odabrao TikTok, a više o ovoj društvenoj mreži saznali smo na webinaru Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Da moram odabrati samo jednu društvenu mrežu danas – bila bi […]

savjeti tik tok video pancirov plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.