Pobijedite prodajne zablude i osvojite kupce!
Da biste zadržali postojeće kupce i privukli nove, važno je spoznati greške koje je moguće spriječiti i poboljšati svoju prodaju. Upravo je o toj temi govorila Sanja Gomuzak za edukaciji Greške u prodaji i kako ih izbjeći.
Jeste li znali da čak 68% kupaca odlazi zbog osoblja, a 75% ih se vraća upravo zbog djelatnika koji ih je uslužio?
Kupci će se vraćati zbog povjerenja. Ako su stekli povjerenje u vas, doći će ponovno, makar je i cijena ponešto veća,
napomenula je Sanja i nastavila:
Osjećaj povjerenja ćete stvoriti i ako se stvori problem, ali vi ste voljni popraviti ga i izaći u susret.
Česte prodajne zablude
Postoji nekoliko zabluda zbog kojih radite pogreške i negativno utječete na vlastiti prodajni proces:
- Kupac će tražiti ono što treba – kupac neće tražiti točno ono što treba, vrlo često će tražiti vašu preporuku.
- Ja znam što je dobro za njih – ne smijete na silu nuditi nešto za što mislite da je dobro za vašeg kupca.
- Pravi klijent će me naći – na koji će način kupci saznati za vas? Maksimizirajte svoju vidljivost, potrudite se da kupci dođu do vas.
- Kupci se samo informiraju – ukoliko se netko informira u vezi nekog proizvoda ili usluge, u jednom će se trenutku vrlo vjerojatno odlučiti za kupnju.
- Sad ću vam nabrojati što sve imamo – prezentacijska prodaja – raspitajte se zašto se potencijalni kupac našao s vama i postavite mu pitanje primjerice: “Što ste do sada koristili?“ Ako nudite prevelik broj proizvoda, potencijalni kupac ostat će nezainteresiran za mnoštvo proizvoda koji ste mu predstavili.
Jedan od najvećih zabluda je zapravo ta da mislite kako će ljudi kupiti proizvod upravo zbog toga što ste rekli. No, istina je da riječi čine samo 7%, dok je govor tijela 55%, a intonacija glasa 38%. Dakle, čak 93% komunikacije s kupcem odvija se bez riječi, pa tome morate posvetiti posebnu pažnju.
Da se na edukaciji moglo puno toga naučiti, potvrdila je i Tanja Miklenić, polaznica edukacije:
Edukacija se pokazala izuzetno korisna, ne samo u poslovnim nego i osobnim odnosima. Izuzetno aktivna radionica sa praktičnim dijelom.