Pametna usluga je širi pojam od prodaje!
Ako se bavimo uslugama, iznimno nam je bitno kako nas percipiraju potencijalni i postojeći klijenti. Cilj svakog poduzetnika je pružiti klijentu što bolju i kvalitetniju uslugu, a naši su poduzetnici način za to saznali na edukaciji Borke Živković naziva Pametna usluga.
Prodaja i usluga nisu isto! Usluga je puno širi pojam od prodaje!”,
istaknula je Borka više puta tijekom predavanja.
Prodaja može biti uspješna ili neuspješna, nova ili ponovljena. S druge strane, spektar usluge je puno širi – ona može biti vrhunska, odlična, vrlo dobra, kvalitetna, iznad prosječna, dobra, prosječna, ispod prosjeka, loša ili nikakva.
A što je pametna usluga?
Pametna usluga je ona koja je kvalitetna, vrhunska i razumije potrebe klijenata.
Cilj pametne usluge jest:
- povećanje prodaje bez povećanja ulaganja u marketing,
- povećanje zadovoljstva kupaca bez snižavanja cijene,
- ponovljena prodaja bez napora prodaje.
Borka je polaznicima na edukaciji pokazala mnoge načine kako pružiti pametnu uslugu svojim klijentima kroz komunikacijske vještine, aktivno slušanje te dala mnoge praktične savjete za svaki medij komuniciranja – od izravnog kontakta do chata i društvenih mreža.
Predavanje je izvrsno! Iznad svakog očekivanja. Jako je životno i svakom bih ga preporučila!”,
podijelila je s nama dojmove Daniela Boršić Latković, polaznica ovog predavanja.