Otvorena pitanja su put do uspješne prodaje!
Od cijelog seta poduzetničkih vještina one prodajne su za mnoge poduzetnike najpotrebnije i često – najproblematičnije. Kako se adekvatno prodajno predstaviti svojim potencijalnim klijentima, naučili smo od Bojana Kovačevića na webinaru Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije.
Kada pomislimo na prodaju, često prvo pomislimo na pomno planirane prodajne prezentacije. No zapravo – ključ je u poznavanju kupca, a najbolje ćemo ga upoznati pomoću otvorenih pitanja.
Postavljajte otvorena pitanja!
Što više informacija saznate o klijentu, lakše ćete prilagoditi svoju prezentaciju isključivo tom klijentu s kojim ste upravo u razgovoru!“,
govori Bojan.
Ne treba svaki klijent sve naše usluge, niti proizvode koje imamo na zalihi. Postavljajući otvorena pitanja, možemo saznati koje su njihove potrebe i je li uopće neka osoba naš potencijalni klijent ili ne.
Otvorena pitanja su pitanja na koja osoba ne može odgovoriti sa „Da“ ili „Ne“, već svojim riječima koje nam otkrivaju njegove potrebe i namjere.
Nakon što smo otkrili informacije od klijenta, personalizirat ćemo svoju prezentaciju tako da zvuči kao da je pripremljena isključivo za klijenta s kojim smo „sada“ u razgovoru.
Sviđa mi se što je predavač uključio sve odnosno većinu sudionika. Iskreno je prenio svoje iskustvo. To mi je pomoglo da se aktiviram i učim na licu mjesta. Hvala puno i samo naprijed!“,
riječi su jednog od polaznika webinara.