Od čega se sastoji dobra organizacija vremena?
Ponekad nam se čini da se utapamo u moru obveza i da nikada nećemo stići ispuniti sve zadatke. Kako tome doskočiti, zna Anita Kanđera koja je vodila webinar 5 alata za uspješnu organizaciju vremena. Ovaj put smo saznali od čega se sve sastoji dobra organizacija vremena i koji alati su nam potrebni za to.
Postoji više načina organizacije vremena i svaka osoba im pristupa na svoj način. Ipak, postoje određeni univerzalni alati i metode za organizaciju vremena koji nam pomažu iskoristiti dano vrijeme na najbolji mogući način (za nas).
Kao prvo, organizacija vremena je vještina! Uzmite predstavljene alate i vježbajte te pratite kako koji utječe na vas“,
istaknula je Anita.
Od čega se sastoji dobra organizacija vremena?
Prema Aniti, dobra organizacija vremena se sastoji od:
- Pripreme i zapisivanja zadataka,
- Određivanja prioriteta,
- Planiranja i organizacije zadataka.
Na webinaru su se polaznici upoznali s 5 različitih alata za planiranje vremena o kojima smo već pisali, a ujedno su ih imali prilike ukratko isprobati već za vrijeme trajanja webinara.
Po završetku su polaznici dobili i predloške s obrađenim alatima kako bi se u budućnosti mogli što uspješnije služiti naučenim metodama.
Anita je fantastična, prvi put se nakon ulaska u poduzetništvo osjećam opušteno i imam pregled na svim što me čeka. Nemam više osjećaj preplavljenosti i da je sve hitno i bitno!“,
te
Veoma korisna edukacija. Smatrala sam se osobom koja se dobro organizira i koja zna upravljati svojim vremenom no nakon ove edukacije definitivno vidim da ima prostora za napredak. Posebna pohvala za alate i tehnike koji su primjenjivi odmah!“,
samo su neki od komentara prisutnih polaznika.