Kako napraviti dobar agencijski brief?
Danas je donošenje odluka postalo sve brže i sve zahtjevnije. Ako želimo uspješno poslovati, presudno je pravovremeno raspolagati kvalitetnim podacima o tržištu. Kako istražiti tržište te kako naposljetku napraviti dobar agencijski brief, pokazala nam je Nada Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača.
Onaj tko ima pristup podacima, taj ima veliku konkurentsku prednost!,
istaknula je Nada. Istraživanje tržišta pomaže nam bolje upoznati potrošače i proizvode te na kraju ostvariti bolje rezultate. Pomoću njega možemo uočiti aktualne tržišne pozicije i uspješnije kreirati buduće strategije te se tako prilagoditi novonastalim promjenama.
Kada imamo podatke o našim kupcima, mnogo je lakše odrediti na koji ćemo im se način obraćati u marketinškim kampanjama. Kako bi naše želje bile kristalno jasne i nama samima, i našim suradnicima, Nada savjetuje izraditi agencijski brief.
Kako napraviti dobar agencijski brief?
Agencijski brief pomaže agencijama i oglašivačima prilagoditi se zahtjevima poduzetnika. Kako bi napravili dobar agencijski brief, potrebno je pružiti sljedeće informacije:
- Poslovno okruženje – Kakvo je vaše poslovno okruženje? Tko su vam konkurenti?
- Što želimo postići kampanjom? – Želim li da klijenti saznaju za mene? Želim li privući nove kupce ili povećati prodaju kod postojećih kupaca? Imam li specijalnu, vremenski limitiranu ponudu?
- Koja je ciljana skupina? – Koji je moj tipičan kupac? Kojim skupinama ljudi se želimo obratiti?
- Koje vrijednosti i informacije se žele komunicirati kampanjom?
- Što se očekuje od agencije?
- U kojem tipu medija želimo komunicirati?
- Koji nam je budžet za kampanju?
- Početak oglašavanja – kada očekujemo početi s dućanom?
- Post evaluacija kampanje – ovaj dio popunjava agencija nakon izvršenja objava.
Osim istraživačkih alata, polaznici su od Nade dobili mnoge savjete o pristupu potrošačima, kao i kako pregovarati s medijima i oglašivačima. Zato je polaznica Tea Lajšić izjavila:
Fenomenalno, jedno od najboljih i najkorisnijih predavanja na kojima sam bila! Od srca ga preporučujem!”.