Najveći problemi kod prodajnih prezentacija
Kod prodajne, ili bilo kakve prezentacije, najgore je kad je ona dosadna. Koje su najveći problemi kod prodajnih prezentacija i kako postići dobre rezultate učili smo od Bojana Kovačevića na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije.
Prezentacija u kojoj vlada rutina, koja nema emocija, ni strukture, cilja, ni strategije nije dobra (prodajna) prezentacija te takva neće polučiti dobre rezultate.
Najveći problemi u prodajnoj prezentaciji
Kao najveće probleme koji se dešavaju u prodajnim prezentacijama Bojan navodi:
- dosadno,
- dugačko,
- bez ikakve priče,
- usmjereno na predavača tj. osobu koja prezentira,
- nema cilja,
- nije jasan slijed,
- nema interakcije.
Cilj prodajne prezentacije je zainteresirati kupca i ponuditi mu adekvatno rješenje njegovog problema! Prestanite prodavati ono što radite i počnite prodavati utjecaj toga što radite!“,
ističe Bojan.
Prilikom prodajne prezentacije bitno je uzeti u obzir da svako od nas ima drugačije motive za akciju i drugačije ciljeve i što se možemo bolje poistovjetiti s potencijalnim kupcem lakše ćemo odraditi svoju prezentaciju.
Bojan me je oduševio sa svojim predavanjem te autentičnošću, način na koji se prilagodio publici i poentirao na bitnim informacijama kako “izbrusiti” vještinu prezentacije. Mislim da su njegovi osobni primjeri uvelike pridonijeli kvaliteti predavanja ali i dali drugačiju perspektivu na ovu temu. Hvala!“,
riječi su jednog od prisutnih polaznika.