Ljudi kupuju zbog potreba!
Da bismo prodali svoj proizvod, danas je potrebno dobro razumjeti svoje ciljane kupce, a zatim brendirati proizvod prema tim potrebama. Kako to učiniti učili smo od Željka Popovića na Kako od proizvoda napraviti brend?.
Ne trebaju nam zadovoljni potrošači nego lojalni potrošači!“,
započeo je Željko predavanje. A da bismo stvorili lojalne potrošače, prvo ih trebamo razumjeti.
Ljudi kupuju zbog potreba!
Ljudi kupuju zbog potreba – onih poznatih i onih skrivenih. Motivi za kupnju mogu biti racionalni i emocionalni, a te potrebe najbolje možemo analizirati kroz Maslowljevu ljestvicu potreba:
- Fiziološke potrebe – prvo težimo zadovoljenju primarnih, fizioloških potreba.
- Sigurnost – kada zadovoljimo fiziološke potrebe, imamo potrebu za sigurnošću. Tu spada tjelesna, materijalna, zdravstvena i radna sigurnost.
- Socijalizacija – nakon što se počnemo osjećati sigurno, imamo potrebu za pripadnošću grupi.
- Samoprocjena – nakon zadovoljenih socijalizacijskih potreba, javlja nam se potreba za postignućem i poštovanjem od drugih,
- Samoaktualizacija – na kraju, kad su sve ove potrebe zadovoljene, javlja nam se potreba za samoaktualizacijom i osobnim razvojem.
Na edukaciji su se polaznici upoznali s teorijom potreba te kako odgovoriti na te potrebe putem brendiranja. Upoznali su se s alatima poput “brand positioning statement”, „brand territory GPS grid“, „brand diamond“, „brand moodboard“ i tako dalje.
Zaista imate TOP predavače…. organizaciju… prostor… žao mi je što vas nisam prije otkrila!“,
zaključak je jedne od prisutnih polaznica.