Koliko možemo podići cijenu?
U vrijeme poskupljenja gotovo svih resursa čini nam se da gotovo svi povećavaju svoje cijene. Kako ispravno povećati svoju cijenu i opravdati je kupcima i klijentima, učili smo od Filipa Fučića na webinaru Metodologija uspješnog povećanja cijena.
Mnogim poduzetnicima početnicima u početku je teško odrediti pravu cijenu nekog proizvoda ili usluge. Kasnije im je još teže tu početnu cijenu povećati jer su se kupci navikli na nju, iako ona možda više ne odgovara zahtjevima poslovanja.
Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili prvoj ponudi na B2B sastanku postoje određene metode koje mogu pomoći u donošenju uspješne odluke o povećavanju cijena.
Iznos povećanja: koliko možemo podići cijenu?
Cijena je svakako dio percepcije svakog proizvoda, pa iako smo često u situaciji da su izmjene na samom proizvodu ili usluzi neisplativi, nad cijenom uvijek zadržavamo određenu dozu kontrole.
Na cijenu utječe nekoliko faktora, a kao ključne faktore koji određuju mogućnost podizanja cijene svojih proizvoda ili usluga Filip navodi:
- Pozicioniranje u svijesti – kako kupac doživljava vaš proizvod ili uslugu?
- Konkurenti vs supstituti – koje su cijene konkurenata ili supstituta tog proizvoda ili usluge?
- GAP model:
- Razvikanost – koliko je prepoznat vaš proizvod ili usluga?
- Razina cijena – koja je to razina cijene?
- Razina kvalitete – koju razinu kvalitete pružate za tu cijenu?
Na ovom webinaru polaznici su se upoznali s Filipovom metodologijom podizanja cijena kako bi maksimalno iskoristili cjenovni potencijal za postizanje tržišne prednosti.
Vrlo zanimljiva i posebno aktualna tema, s puno primjera iz prakse koje možemo odmah primijeniti i iskoristiti. Predavač Filip oduševio pristupom i iskrenim predstavljanjem pitanja postavljanja i dizanja cijena u današnje vrijeme. Pravo osvježenje. Hvala predavaču a posebno Plavom uredu koji organizira vrhunske edukacije!”,
riječi su nekih od polaznika ovog webinara.