Koji su pokazatelji uspješnog brenda?
Danas je nemoguće biti prepoznatljiv na tržištu bez adekvatnog brendiranja. Kako brendirati svoje proizvode na prepoznatljiv način i kako znati je li naš brend uspješan, učili smo još jednom od Željka Popovića na edukaciji Kako od proizvoda napraviti brend.
Brend predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja označava proizvod ili uslugu jednog proizvođača te ga na taj način diferencira od proizvoda i usluga drugih proizvođača. Brend pojednostavljuje odluke o kupnji i odabiru te nam jamči određenu kvalitetu.
Vaš brend je suma iskustava koje vaši kupci ili klijenti dožive svaki puta kada su izloženi Vašem proizvodu ili usluzi!“
istaknuo je Željko.
Pokazatelji uspješnog brenda
Postoje mnogi načini i alati za brendiranje proizvoda, a naši su polaznici detaljno kroz interaktivne vježbe prošli svaki od njih. Krajnji cilj je imati konzistentan i jak brend koji uvijek širi iste poruke.
Ako ste dobro postavili strategiju brendiranja proizvoda i proveli sve u realnost, vrijeme za provjeru uspješnosti brenda. Prema Željku, vaš je brend uspješan ako on zadovoljava sljedeće kriterije:
- vaš brand je konzistentan ako sva iskustva s njim uvijek govore istu stvar.
- vaš brend je uspješan ako je percepcija koju ste stvorili utjecala na ponašanje ljudi onako kako ste planirali.
Čovjek je odličan predavač, drži se rasporeda, pauza, teamtike… iznimno simpatičan i evidentno stručan!“,
komentar je jednog od prisutnih polaznika.