Koji su aktualni trendovi na digitalnim kanalima?
Trendovi u digitalnoj industriji se neprestano mijenjaju, kao i načini na koje kao potrošači pratimo brendove. Iz tog razloga organiziran je webinar Digitalnim kanalima do uspješnog brenda na kojem je stručnjak za komunikacije Tomislav Pancirov informirao naše (buduće) poduzetnike koji žele izgraditi svoju prisutnost na digitalnim kanalima o novostima iz tog svijeta.
Kako bismo kao poduzetnici bili u mogućnosti iskoristiti najnovije promjene na tržištu, potrebno je pratiti trendove na našim ciljanim tržištima te vidjeti kako naša ciljana publika reagira na te trendove.
Koje trendove možemo iskoristiti na digitalnim kanalima?
Obilježje trendova jest da oni nose promjene, a u digitalnom okruženju trendovi se često mijenjaju brže od drugih industrijama. Tomislav nam je otkrio nekoliko ključnih trendova koji su zavladali digitalnim kanalima posljednjih mjeseci:
- Influencer marketing – pri promociji proizvoda ili usluge sve se više obraćamo influencerima i mikroinfluencerima koji imaju poseban odnos sa svojom publikom,
- Glasovni sadržaj – raste potražnja i za glasovnim sadržajem, kao i popularnost raznih podcasta,
- Porast mobilnih infografika – većina grafika koje se danas izrađuju nisu prilagođene za mobilne telefone, a izrada posebne mobilne verzije grafike će omogućiti bolju konzumaciju sadržaja,
- Video – trenutno 80% ukupnog internet prometa zauzima video sadržaj, a tu je i trend okomitih videa,
- Povećanje fokusa na generaciju Z – riječ je o generaciji rođenoj između 1995. i 2000. godine koja je u potpunosti digitalna i koja ne poznaje svijet bez tehnologije,
- Mikro brendovi na Instagramu – riječ je o brendovima koji postoje samo na Instagramu i koji zadovoljavaju nišni dio tržišta, dok široko tržište uopće ne mora znati za njih,
- Instagram utjecaj na fizičke prostore i proizvode – uređenje interijera na način da potiče fotografiranje za Instagram.
Osim trendova, polaznici su na ovom webinaru čuli i mnoga Tomislavova iskustva u vezi promocije poduzetništva na digitalnim kanalima, a na kraju su neki od njih zaključili:
Odlično predavanje, zaista ugodan i stručan predavač, predstavio nam je puno alata, savjeta i primjera kako postaviti i komunicirati svoj brand i vrijednosti. Svakako za preporuku!“.